Wat een schandalige klantenservice. Wij kampen sinds augustus dat we geen tot slecht internet in huis hebben. Nu zijn we een paar weken geleden verhuisd, wij hebben gevraag of we het contract konden opzeggen bij een verhuizing. Door een collega is ons verteld dat het niet kan, maar dat zij ondertussen wel het contract kunnen wijzigen bij vernieuwing. Op mijn opmerking dat het contract blijkbaar eenzijdig is, werd niet gereageerd. Uiteindelijk de verhuizing aangevraagd en toch ook maar een TV-box besteld, als we er toch niet onderuit komen, horen we achteraf dat er een bedenkingstijd was en dat dit wel had gekund!
Na het ontvangen van de TV-box, konden we hem niet aansluiten, ivm de dramatische internetverbinding. Wederom gebeld met de klantenservice waarvan ik het woord service eigenlijk niet eens meer wil gebruiken. Vervolgens is ons verteld dat we niet meteen kosteloos en per direct kunnen opzeggen, maar dat we eerst de monteur moesten afwachten. Dit duurde 2,5 week!
De monteur is eergisteren langsgeweest en heeft na 2 uur prutsen het probleem nog niet verholpen, wederom slechte verbinding en geen TV. Weer aan de lijn met de klantenservice, blijkt dat er een ticket openstaat nu bij de technische dienst met een maximale verwerkingstijd van 10 werkdagen, daarna kan pas kosteloos worden opgezegd! Dit kan toch niet!
Is er iemand binnen dit enorme concern die gewoon de knoop kan doorhakken en het contract kan beëindigen, zodat we naar Ziggo kunnen gaan en eindelijk kunnen gaan genieten van TV en internet, waar we tenslotte al maandenlang voor betalen????