ODIDO Verschrikking, waar ben ik aan begonnen

  • 2 April 2024
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Sinds februari de glasvezelaansluiting van Odido. 

  1. altijd heel vriendelijke monteur, ook die van Guuidion, en ook aan de telefoon : GOED OM TE WETEN!!!
  2. helaas had ik veel onderbrekingen met de WiFi/internet als ik op de laptop aan het werk was en valt ineens het internet uit...je twijfelt, wat doe ik verkeerd...uiteindelijk de stekker van router en glasvezelkastje eruit en erin en dan start de boel weer op. MAAR als je dat soms 2x/dag moet doen...wordt ik geïrriteerd. 
  3. Nu heeft de monteur van Guidion een WiFi versterker bij de TV geplaatst en zowaar, die valt niet meer spontaan uit. Toch raar als je een nieuwe kabel hebt laten trekken en voor betaald hebt
  4. nog steeds valt af en toe het internet uit en de WiFi is niet sterk genoeg ?? om mijn Enphase van de zonnepanelen te voeden van gegevens en ook de P1 meter doet het nog steeds niet
  5. EN NU KRIJG IK VAN ODIDO EEN MAIL DAT IK HUN APPARATUUR NOG STEEDS NIET HEB INGELEVERD…….IK DENK DAT IK DAT MAAR GA DOEN EN EEN ANDERE PROVIDER GA ZOEKEN

Tommie van Odido 1 maand geleden

Hey @Polleke30, welkom op onze Community!

Bedankt voor je duidelijke uitleg van je ervaring. Ik ben blij om te horen dat de monteurs erg vriendelijk zijn. Ik wil natuurlijk dat je een stabiel wifinetwerk hebt, daarom ga ik mijn best doen om dit voor je op te lossen. Wat mij meteen opvalt is dat je twee wifipunten aan hebt staan, we verwachten er één terug. Nu zie ik dat één wifipunt te dichtbij het modem staat. Dit zorgt voor de verstoringen in je wifinetwerk. Ook raad ik je aan om het wifipunt bekabeld aan te sluiten. Ik ga er vanuit dat dit al een heleboel voor je oplost! Op onze website helpen we je met de installatie van het wifipunt. Loop dit door voor de juiste installatie. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Polleke30, welkom op onze Community!

Bedankt voor je duidelijke uitleg van je ervaring. Ik ben blij om te horen dat de monteurs erg vriendelijk zijn. Ik wil natuurlijk dat je een stabiel wifinetwerk hebt, daarom ga ik mijn best doen om dit voor je op te lossen. Wat mij meteen opvalt is dat je twee wifipunten aan hebt staan, we verwachten er één terug. Nu zie ik dat één wifipunt te dichtbij het modem staat. Dit zorgt voor de verstoringen in je wifinetwerk. Ook raad ik je aan om het wifipunt bekabeld aan te sluiten. Ik ga er vanuit dat dit al een heleboel voor je oplost! Op onze website helpen we je met de installatie van het wifipunt. Loop dit door voor de juiste installatie. 

Reageer