Odido's Eindeloze Glasvezel Drama: Een Klant's Nachtmerrie

  • 26 October 2023
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Al bijna een jaar wacht ik op mijn glasvezelaansluiting, ondanks een afstand van slechts 30cm tussen de straat en mijn meterkast. Maanden van loze beloften volgden. Ik belde talloze keren naar de klantenservice en Odido, en kreeg steeds te horen: "we zijn ermee bezig". Het geduld raakt op. Het voelt alsof ik hun last ben, in plaats van klant. Een medewerker van Odido zei zelfs dat de aannemer twee jaar de tijd krijgt! Twee jaar voor zo'n korte afstand? Onacceptabel. Ik ben klaar met Odido's chaos en nalatigheid. En ik sta niet alleen; klachtensites staan vol met soortgelijke verhalen over hun falen bij glasvezelaansluitingen.

De kernproblemen:

  1. De onbeschofte onderaannemer die de telefoon ophangt.
  2. De aannemer met zijn valse beloftes.
  3. Odido, eeuwig "bezig" zonder resultaat.

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hey @oguzhanie06, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over, echter vind ik twee verschillende abonnementen op jouw e-mailadres. Beide abonnementen zijn opgeleverd en werkend. Zou je het klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel waar dit over gaat? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Alvast bedankt! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @oguzhanie06, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over, echter vind ik twee verschillende abonnementen op jouw e-mailadres. Beide abonnementen zijn opgeleverd en werkend. Zou je het klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel waar dit over gaat? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Alvast bedankt! 

@Tommie van Odido Hallo, Denk niet dat je mij kan helpen maar alsnog heb ik jouw prive een bericht gestuurd.

Reageer