Skip to main content

Odido glasvezel - moet bellen maar fat kan niet

  • 22 July 2024
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

Goeiemiddag,

Ik wacht al meer dan een jaar op een glasvezel aansluiting. Nu ontvang ik een e-mail dat het aansluitpunt niet geplaatst kon worden. Dat komt doordat ik in het buitenland zit. Als ik nog gebruik wil maken van de aansluiting moet ik binnen twee weken bellen. Dat kan ik alleen niet zonder dat het bizarre kosten met zich meebrengt, omdat ik in het buitenland zit (buiten Europa). Het lijkt alsof er geen enkele andere manier is om contact op te nemen. Help! 
 

 

4 reacties

Reputatie 4

wat zijn 'bizarre kosten'? en is dan wellicht een lokale sim een optie? Of WhatsApp bellen? 

Reputatie 7
Badge +3

@Isabelleve Goed dat je hierover via dit kanaal aan de bel trekt. Fijn om te lezen dat je nog steeds geïnteresseerd bent in Glasvezel. Uiteraard help ik je graag verder!
 

Ik heb direct mijn collega’s Fiber afdeling geïnformeerd over jouw situatie. Zij zullen dit weer doorgeven aan de netwerkbeheerder. Zodra ik hier een terugkoppeling van heb, laat ik jou dit gelijk weten in dit topic. Wil je mij alleen nog vertellen wanneer je weer terug bent (dit mag ook in een privébericht). Ik kan dit dan gelijk weer doorgeven aan mijn collega’s, zodat er misschien al een nieuwe afspraak kan worden ingepland. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Isabelleve Daar ben ik alweer met goed nieuws! 

Ik heb zojuist bericht ontvangen dat jouw bestelling is hervat. Wanneer je terug bent in Nederland kun je een afspraak maken met de netwerkbeheerder, Open Dutch Fiber (ODF). Zij zijn te bereiken op 088-1633633 van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag! 😊

Hoi Teresa! Wat ontzettend fijn dat je zo snel reageert! Bedankt voor je actie, ik zal contact opnemen met de netwerkbeheerder wanneer we weer in Nederland zijn (begin augustus). Nogmaals bedankt!!! Groet, Isabelle

Reageer