Geachte heer of mevrouw,
Ik zit met een probleem. Er is vanochtend een monteur langs geweest van Guidion. Er zou Glasvezel aangelegd worden hier in huis. De kabel ligt in de meterkast. Er moet een stroompunt aan worden gelegd, maar er zit een zegel op de stoppenkast. Daardoor kan de monteur van Guidion niets. Hij was na 5 minuten binnen te zijn geweest weer weg. Hij gaf aan dat ik Stedin moet bellen. Dit heb ik gedaan. Stedin wees mij op hun beurt naar installQ. Daarna heb ik een Elektrotechnisch bedrijf gebeld hier in de omgeving. In de tussentijd nog 2 keer met Odido gebeld. De bedoeling was toch, verder kosteloos Glasvezel aanleggen. De elektrotechnische monteur kan de zegel verwijderen, een stroompunt maken en de zegel er weer op zetten. Dat mag de monteur van Guidion niet begreep ik net. Een stroompunt laten maken kost mij als ik het laat doen 150 Euro exclusief btw. Ik dacht dat het allemaal kosteloos geregeld kon worden. Ik heb het glasvezel pakket al binnen van Odido. Ik zou graag willen dat het allemaal gewoon regegeld wordt. Onnodig stressvol dit.
Kunt u mij helpen?
Met vriendelijke groeten,
Jouke Langen, Gouda