Skip to main content

odido en kpn wijzen naar elkaar

  • 10 June 2024
  • 9 reacties
  • 270 Bekeken

Inmiddels ben ik vanaf 6 juni bezig mijn glasvezel geactiveerd te krijgen.

Nadat de monteur van odido is geweest gaf deze aan dat ik geen internet en tv heb aangezien kpn de glasvezel lijn nog niet heeft geactiveerd,  ticket is aangemaakt door odido met de belofte dat binnen 3 werkdagen ik terugkoppeling krijg.

Nu, inmiddels 10.juni bel ik kpn op met de vraag of er al wat actie is, ze geven aan dat er nog geen ticket bij hen bekend is, tot die tijd doen ze niets.

Weer gebeld met odido, deze verwijzen naar de backoffice en dat het daar in behandeling is, waarom het zo lang duurt om een ticket aan te maken voor het activeren van een glasvezel lijn en ondertussen geen enkele vorm van communicatie,  ik moet steeds erachteraan bellen.

Backoffice is niet bereikbaar voor de telefonist en dus ook geen update.

En dus nog steeds in het ongewisse en niet duidelijk wat het vooruitzicht is.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Moushamo, goed dat je aan de bel trekt, ik zie je graag heel snel genieten van het Internet! Omdat ik een aantal taken kan overnemen van de technische dienst heb ik je dossier erbij gepakt en meteen contact opgenomen met KPN NetwerkNL. Ik zal er haast op zetten om snel een afspraak voor je te regelen en ik probeer mijn best om KPN NetwerkNL je vandaag nog terug te laten bellen. Anders zal dit morgen zijn.

Ik ga achter de schermen voor je aan de slag, ik ga mijn best doen om ervoor te zorgen dat je snel de monteur van KPN NetwerkNL kan treffen! 

Goedendag,

Helaas zijn we inmiddels een week verder en nog geen internet kpn is niet langsgeweest ivm een storing in de wijk(reeds verholpen), en daarna niets meer vernomen. 

Nu alweer ruim een week zonder internet, met 3 Kids die dat voor school nodig hebben is dit erg lastig.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Moushamo, KPN NetwerkNL heeft contact proberen te zoeken maar krijgt geen gehoor. Klopt het telefoonnummer dat eindigt op 267? 

Hoi, dat nummer ken ik niet

Reputatie 7
Badge +9

Heb je inmiddels contact gehad met KPN @Moushamo? Ik zie hier een uiterlijke plandatum van 17-06 staan. Ook heb ik het goede telefoonnummer toegevoegd in het ticket! 

Goedendag,

Inmiddels is KPN voor de 3e keer ter plaatsen geweest, de monteur geeft aan dat het toch echt niet aan hen ligt, de buiteninstallatie is doorgemeten en geeft een goed signaal door, het moet aan de binneninstallatie liggen en verwijzen door naar Odido.

Ik heb nu een afspraak voor morgen staan met een odido monteur, als het morgen niet gefixt is, ga ik ervanuit dat het voor jullie onmogelijk is om mij aan te sluiten en dan hoef ik die hele aansluiting niet meer.

 

Gr.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Moushamo, mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Met de monteur van Guidion moet het dan goed komen! Laat je het ons weten als de afspraak geweest is? We horen het graag! Groetjes, Ishana

Vandaag is de monteur geweest namens odido

En ook hij heeft het niet kunnen oplossen,  wederom verwijst hij naar KPN en zegt dat de binneninstallatie in orde is en dat kpn vanuit de centrale mijn aansluiting moet patchen.

2.grote bedrijven die het maar niet lukt om bij mij thuis een internet aansluiting te realiseren en zonder schaamte constant naar elkaar wijzen, en de wil om het op te lossen ontbreekt ook duidelijk.

Het is mooi geweest, ik ga terug naar de kabel van ziggo.

Gaarne de bestelling per direct annuleren.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Moushamo, ik heb dit direct intern met spoed doorgezet. Mocht je echt willen annuleren. maak ik het voor je in orde. Als je ons nog één kans willen geven, hoor ik het ook graag! Groetjes, Ishana

Reageer