- Op 2 februari 2023 kreeg ik van T-Mobile een mailtje dat ik glasvezel kon bestellen
- Elke keer werd de aansluit moment uitgesteld...eerst maart, toen april etc.
- Ik zit bij Ziggo en betaal nu meer omdat ik glasvezel wil en dus mijn contract bij Ziggo niet heb verlengd.
- Eindelijk vorige week is de kabel naar binnen gebracht. Ik heb gelijk aangegeven aan Odido dat ik met spoed aangesloten wil worden.
- Heb een tweede keer gebeld om te vragen hoe nu verder. Van de eerste keer kon men niks terug vinden.
- Heb nog geen aansluitdatum ontvangen. Alles in de woning is aangesloten ook het ONT.
Nogmaals het verzoek om zsm aan te sluiten. Dan kan ik Ziggo opzeggen. Ziggo heeft namelijk veel storing in mijn woning. Het enige wat er hoeft te gebeuren is dus een patch in de POP centrale en de lijn te activeren. Ik zie dat het bij anderen nogal problemen kan opleveren dus hoop dat dit niet het geval is. Geloof me als ik voor KPN kon kiezen had ik dit zeker gedaan. Zeker na alle slechte ervaringen met ADSL en T-Mobile. Het grootste probleem is dat men met teveel verschillende partijen en onderaannemers samenwerken waarbij men blijkbaar verzuimt de administratie goed af te handelen. Ook denkt met de problemen op te lossen met een nieuwe naam maar denk dat dit weinig zal veranderen.