Skip to main content
Beantwoord

Nummerbehoud aanvragen

• 12 juni 2019
  • 1 reactie
  • 375 Bekeken

Hi, voor nummerbehoud aanvragen word ik verwezen naar het forum. Dus bij deze 'help', ik hoor graag hoe ik nummerbehoud voor vaste telefonie kan regelen. Mijn geplande overstapdatum naar t-mobile thuis is 26 juni 2019.

Beste antwoord door Piotr

Hey @Arjen_B,

Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis!😄 En wat vreemd dat je wordt doorverwezen naar de community. In principe kan iedere medewerker je hiermee helpen.☺️ Inmiddels zie ik dat er een nummerbehoud verzoek is ingediend op een nummer dat eindigt op 439. Mocht er iets zijn waarmee ik je kan helpen dan hoor ik dat graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • Antwoord
  • 21 juni 2019
Hey @Arjen_B,

Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis!😄 En wat vreemd dat je wordt doorverwezen naar de community. In principe kan iedere medewerker je hiermee helpen.☺️ Inmiddels zie ik dat er een nummerbehoud verzoek is ingediend op een nummer dat eindigt op 439. Mocht er iets zijn waarmee ik je kan helpen dan hoor ik dat graag!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen