Hallo @moely
Vóór het einde van de maand zal het vast wel goed komen
Betreft dit glasvezel van Open Dutch Fiber? Op het eigen netwerk mogen de Guidion monteurs niet in de wijkcentrale, ze mogen wel in een KPN wijkcentrale.
Het is Open Dutch Filber idd.
In ieder geval bedankt voor de snelle reactie en op hoop van zegen.
Als het in de lucht is geef ik wel terugkoppeling.
Nou, bijna eind van de maand en geen internet dus. Zojuist opzegging bij Ziggo ongedaan gemaakt, want geen zin om zonder internet te zitten. Gebruik het ook voor camera en alarm namelijk.
Moet wel zeggen dat ik uitermate vriendelijk ben geholpen door Eric van de klantenservice van T-Mobile die er alles aan probeert te doen om de glasvezellijn actief te krijgen. Belt ook daadwerkelijk terug op de datum/tijdstip die hij noemt. Dat de lijn nog niet actief is ligt in ieder geval niet aan hem en ik heb het met hem te doen dat hij voor T-Mobile werkt die haar zaakjes niet op orde heeft. Hij heeft ook extra data geregeld op mobiele telefoon om via hot-spot te kunnen werken, maar zoals ik boven al aangaf gebruik ik internet ook voor camera en alarm en dan heb je aan een hot-spot niet zo veel.
Maar het is wel een trieste gang van zaken hoor bij T-Mobile. Ik neem mijn woorden van amateurs en gepruts niet terug. En Waqqas, het zou toch goed komen voor het einde van de maand? Ja dat is het nog niet, maar geloof je het zelf
Hey @moely welkom op onze Community!
Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat Eric je goed geholpen heeft. Ook ik heb een kijkje genomen en het wachten is nog steeds op Fiber, gisteren de laatste update gehad. Op dit moment ligt het volledig in de handen van Fiber en kan ik er niks aan doen. Ik hoop dat Fiber dit spoedig gaat oppakken en hopelijk nog voor einde van de maand!
Hey @moely welkom op onze Community!
Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat Eric je goed geholpen heeft. Ook ik heb een kijkje genomen en het wachten is nog steeds op Fiber, gisteren de laatste update gehad. Op dit moment ligt het volledig in de handen bij Fiber en kan ik er niks aan doen. Ik hoop dat Fiber dit spoedig gaat oppakken en hopelijk nog voor einde van de maand!
Ja inderdaad zijn we daar afhankelijk van. Succes ook!