Goedemorgen.
Half november heb ik een contract afgesloten met Odido.
Half december werd de binnenhuis aansluiting gerealiseerd wat een ongelofelijke ongeorganiseerde bende was, bagger poten door het huis, mensen die geen woord Engels spraken laat staan Nederlands, maar goed het is gerealiseerd.
Vervolgens de modem ontvangen, WiFi punten ontvangen maar nog steeds geen bericht van Odido om het gebeuren te activeren en aan te sluiten dus maar weer in telefoon gedoken.
Guidion gebeld die verwezen mij naar Odido de Odido verwees mij weer naar guidion, affin na ongeveer 4! verschillende medewerkers gesproken te hebben komt vandaag de aap uit mouw, de wijkcentrale blijkt helemaal nog niet actief te zijn.
De verwachtte aansluitdatum is nu "waarschijnlijk" half maart!!!.
Ondertussen betaal ik wel een berg extra kosten bij mijn huidige provider Ziggo.
Bij wie kan ik deze kosten verhalen, per slot van rekening is Odido in gebreke en pleegt feitelijk contractbreuk.
Ondertussen heb ik de community even door gelezen en lees niks anders dan ellende op ellende.
Ik ben werkelijk verbijsterd over deze gang van zaken en vraag mij af of ik hier mijn rechtsbijstand op moet zetten, dit kan toch niet?.
Tot zover mijn ervaring met Odido, wat een waardeloos bedrijf, ik had moeten luisteren naar de medewerkers van Ziggo om niet over te stappen naar Odido, denk je goedkoop uit te zijn. (...)