Skip to main content

Noh steeds geen glasvezel.


Ik wacht al sinds nov 2023 op een glasvezel aansluiting in Tegelen.

Ik denk dat ik mijn ziggo abonnement maar weer ga verlengen.Zucht.

10 reacties

Ook hier in bij mij in Tegelen nada nop, ik heb inmiddels mijn zigo abbo verlengd en omdat ik definitief afzie van odido een leuke korting bedongen ook nog eens gedurende de looptijd van een jaar bij Ziggo.Ik zou al vorig jaar december zijn voorzien van glasvezel.Mijn odido zakelijk ben ik ook aan het overwegen elders te gaan onderbrengen.

Ze beloofden mij dat in augustus de aansluiting aangesloten werd.En in Juli zou ik definitief te horen krijgen hoe of wat.Ik hoor de krekels nog zucht.

Ik las dit hier op het forum onder een ander bericht, weer een belofte die ik nog moet zien gebeuren aangezien de bouwvak net bezig is…...succes.

 

Mijn collega van de Fiber afdeling heeft gesproken met de netwerkbeheerder. Zij geven aan dat de oplevering van de wijkcentrale vertraging heeft opgelopen door vervuiling in het gebied. Hierdoor is de verwachting dat de wijkcentrale rond 26 juli 2024 klaar is. 

Ik heb het modem al sinds november thuis in de doos met de glasvezel module.

Meerdere keren gebeld en gemalid, nada.

Dus zoek je nog een complete aansluit set, be my guest     hahaha

Ik ook zelfs de aansluiting zit er al.

Vind het maar raar.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Hens1984, ik wil dit graag direct voor je uitzoeken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Ik heb hem aangepast.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hens1984, ik ben voor je gaan kijken en ik zie dat de huisaansluiting geplaatst is. Echter is de wijkcentrale nog niet gereed, zodra de wijkcentrale volledig opgeleverd is zal jouw bestelling automatisch doorlopen. Hopelijk komt er een beetje vaart in nu! 

Goedemorgen,die ligt er al sinds december.

De vorige keer toen ik telefonisch contact had werd mij beloofd dat in augustus het zeker te weten gereed zou zijn.Toen zei ik al roep dat niet te hard.

Maar ik heb er weinig vertrouwen meer in.

Reputatie 7
Badge +9

Ik hoop dat ze snel vaart zullen maken met de wijkcentrale @Hens1984

Reageer