Gaat ODIDO nu drijgen met een dwangsom van € 90,--
Zie alle problemen rond mijn aansluiting, oude defecte modEms enz enz.
ODIDO HEEFT DE RETOURZENDING RETOUR ONTVANGEN EN BEVESTIGD.
Dat is al 2 x telefonisch door zowel administratie alsook op dit forum BEVESTIGD.
Uw beide aanmaningen snijden aantoonbaar geen hout.
Ik verzoek u mij per dit schriftelijk per omgaande te bevestigen.
Hierbij stel ik ODIDO in gebreke.
Ik vorder u om per omgaande uw dwangsom dreiging in te trekken.
Breng uw administratie op orde en val mij niet meer lastig.
Mocht dit niet binnen een termijn van 2 weken gebeurd zijn, dan zeg ik mijn abonnement per 8 april op en stopt uw mogelijkheid tot automatische incasso.
Mocht dit voeren tot incassokosten en andere klantonvriendelijke handelingen van ODIDO, dan zie ik de rechtsgang met genoegen tegemoet.
Dit is een klant helpt klant forum en niet de plek om publiekelijk een ingebrekestelling te posten…
Dit zul je minimaal schrijftelijk moeten doen.
Zou je niet eerst eens proberen jullie probleem op te lossen voordat je mij de les gaat lezen?
Zou je niet eerst eens proberen jullie probleem op te lossen voordat je mij de les gaat lezen?
Zoals Eric al aangaf: dit is een klant-helpt-klant forum, waar ook een paar moderaoren van Odido rondlopen. Die zijn te herkennen aan “van Odido” achter hun naam. De rest, zoals Eric en ik, is gewoon mede-klant die probeert te helpen. Dat is misschien niet altijd even duidelijk, maar je praat hier niet rechstreeks met ”Odido”.
De website van Odido zelf is wat dat betreft ook niet echt duidelijk.
De nu volgende pagina vind je pas bij doorklikken - na doorklikken - na doorklikken.
https://www.odido.nl/service/veelgestelde-vragen/waar-kan-ik-een-klacht-indienen-heeft-odido-een-klachtenformulier/000216827
Maar wellicht pikt een moderator hier het op @Teresa van Odido @Tommie van Odido , en kan het rechtgezet worden zonder officiele brieven.
Leuk dat klanten elkaar helpen maar het heeft 3 maanden geduurd voor ik fatsoenlijk beeld had omdat de oude TV boxen niet deden wat ze moeten doen.
Dat blijkt uit de nieuwe TV Boxen die ik uiteindelijk toegestuurd kreeg.
Het kan dus wel. En nu dit weer. De administratie blijkt, als ik al die klachten zo zie, een chaos.
ODIDO staat niet voor niets op plaats 10 bij de consumentenbond.
Leuk dat klanten elkaar helpen maar het heeft 3 maanden geduurd voor ik fatsoenlijk beeld had omdat de oude TV boxen niet deden wat ze moeten doen.
Dat blijkt uit de nieuwe TV Boxen die ik uiteindelijk toegestuurd kreeg.
Het kan dus wel. En nu dit weer. De administratie blijkt, als ik al die klachten zo zie, een chaos.
ODIDO staat niet voor niets op plaats 10 bij de consumentenbond.
Volledig met je eens.
Maar hier een ingebrekestelling posten haalt weinig uit.
@Schimanski Goed dat je hierover aan de bel trekt. Laat ik je gelijk geruststellen, je hoeft je geen zorgen te maken! Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat de TV Box is verwerkt. Ik vermoed dat er onterecht iets mis is gegaan in het systeem wat de e-mail heeft getriggerd.
Mocht je toch merken dat de boete in rekening wordt gebracht, laat het mij dan gelijk weten. Ik crediteer deze dan gelijk voor je!