Nog steeds niet aangesloten

  • 11 February 2024
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

14 april vorig jaar aan de deur een abonnement afgesloten voor glasvezel internet en TV. Zou einde zomer in gebruik zijn, want het werd nog aangelegd. Augustus vorig jaar ontving ik het pakket van Odido. September vorig jaar is de aansluiting in huis gebracht. Oktober maar eens gebeld. Zou eind november of begin december worden, want de kast in de wijk moest nog aangesloten worden. Half december weer gebeld, zou 26 december worden. De wijkkast was nog niet aangesloten. Nu inmiddels februari en nog steeds niks. Ik hoor ook helemaal niks van Odido! Heb ook geen overeenkomst in m'n email, weet dus ook m'n klantnummer niet. Heb alleen nog van april de gefeliciteerd folder met 5 stappenplan van t-mobile.

Tommie van Odido 2 maanden geleden

Hi @Skooby, welkom op onze Community!

Ik zoek dit graag verder voor je uit. Zou je je postcode en huisnummer bij je klantnummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik het abonnement voor je omhoog halen en kijken wat er precies aan de hand is. Alvast bedankt voor de moeite. Geef me maar een seintje in dit topic als dat gelukt is.

 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Skooby, welkom op onze Community!

Ik zoek dit graag verder voor je uit. Zou je je postcode en huisnummer bij je klantnummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik het abonnement voor je omhoog halen en kijken wat er precies aan de hand is. Alvast bedankt voor de moeite. Geef me maar een seintje in dit topic als dat gelukt is.

 

Hallo Tommie,

 

Ik heb twee klantnummers ingevuld. De eerste staat op de brief die in de doos van het installatiepakket zit en de tweede is van m'n mobiele abonnement.  Vind het wel raar dat ik twee klantnummers heb en het installatiepakket is overigens al  op 21/9/2023 klaargemaakt. 

Bij Woonplaats heb ik postcode, plaatsnaam + huisnummer ingevuld. Kun je daar zo wat mee?

M.vr.gr.

Miranda 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Skooby, bedankt voor het toevoegen van je klantnummer!

Ik heb je abonnement kunnen opsporen en ik zie meteen wat er aan de hand is. De wijkcentrale is nog niet opgeleverd. De planning staat voor nu op 21 juni, dit is een wensdatum en kan door vertraging nog wijzigen. Zodra de wijkcentrale volledig opgeleverd is zal jouw bestelling doorlopen. 

Ik lees nu pas dat je geantwoord hebt, helaas krijg je blijkbaar geen email als je een reactie krijgt. Ik las net berichten van vorig jaar, ik uit Kerkrade. Daar duurde een duurde het heel erg lang en heeft zichzelf uiteindelijk geïnstalleerd. Ik begin me nu toch na bijna een jaar af te vragen of het wel verstandig is om de overstap naar odido te maken. Ik hoor bakkerij en hoop kehren. En de stoep mogen jullie ook weer opnieuw leggen. We hadden een mooie gladde stoep, die is nu niet meer netjes is losliggende tegels. De gehele stoep in de straat moet opnieuw, niet alleen de twee rijtjes die eruit gehaald zijn. Dat hebben ze vorig jaar namelijk gedaan en kwamen die twee rijen tegels van de winter naar boven zetten. Levensgevaarlijk! 

Reageer