- 13 september is het glas naar binnen gebracht.
- 7 oktober Guidion langsgehad, kreeg het niet werkend
- Tussendoor is ODF langsgeweest voor een lijnmeting, ik weet de datum niet meer.
- 26 oktober opnieuw Guidion, kreeg het wederom niet werkend. Geeft aan dat het echt een ODF probleem is.
- Ondertussen al diverse keren met Odido gebeld, van vriendelijk tot ronduit kansloos te woord gestaan. Niemand kan iets doen. Meldingen 66733870 en 66738488
- 10 november kwam wederom iemand om aan mijn kant het glas opnieuw te lassen. Uren op gewacht, hij had niet werkende apparatuur en in de POP hadden ze ook defecte apparatuur. Weer een uur later hadden ze eindelijk genoeg spullen bij elkaar voor een lijnmeting.
Wat ik hierboven niet heb opgeschreven is de talloze UREN die ik besteed heb aan kansloos wachten. IK moet op tijd thuis zijn, heb er tijd voor vrij gemaakt, maar ik heb nog geen monteur gezien die op tijd komt. Ook de urenlange wachtrij met de Odido klantenservice die niks voor elkaar krijgt, jullie glasvezelmensen/backoffice die niks voor elkaar krijgen...
Ik ben het nogal zat. Ik heb van mijn kant nu zo’n 5x ruim 4 uur voor NIKS thuisgezeten. 20 uur! Ik zou het eens in rekening moeten brengen bij jullie. Een halve werkweek. Voor een niet werkend ding in m’n huis.
Nog nooit zo’n slechte ervaring gehad in de 20 jaar dat ik m’n eigen internetverbindingen regel.
Ik was bij Ziggo weg omdat ik een fatsoenlijke lijn wilde. Nu zit ik al meer dan een jaar op een suf DSL lijntje van Odido (glas zou eigenlijk vorig jaar oktober al aangelegd zijn, ik kon het in januari bestellen en in september kwamen ze eens een keertje).
20 uur zinloos wachten, hoe gaan jullie dat compenseren? 20 uur werktijd weggegooid door jullie gepruts. En… wanneer werkt die glasvezel nou eindelijk?