Skip to main content

Nog steeds geen internet, na overstap.

  • 3 June 2024
  • 6 reacties
  • 95 Bekeken

Tot dusverre ben ik mij flink aan het storen aan hoe mijn overstap verloopt van Delta naar Odido, aangezien het nog geen succes is. 

Vanaf 8 mei zou ik overgaan. Toen was er iets niet gelukt met plaatsen van een patch. Op 13 mei kwam er wederom een monteur. Ook die kreeg het niet voor elkaar(geen licht/signaal). Het probleem is doorgezet naar Delta Fiber, aangezien dat hun netwerk is. Tot op heden hebben we daar nog niks van gehoord. Iedere keer als ik de klantenservice hierover bel, zeggen ze: "We zullen ze opnieuw een bericht sturen, wellicht hebben ze het ticket gemist."

Het lijkt mij toch niet ingewikkeld voor de klantenservice om de telefoon op te pakken, naar Delta te bellen en een afspraak in te plannen voor het probleem? Of ben ik dan ouderwets en is dat tegenwoordig onmogelijk om te doen?

Tussentijds hebben ze mij nog het nummer van Delta Fiber gegeven zodat ik zelf kon bellen. Uiteraard zeggen zij: "Je moet hiervoor bij Odido zijn, die moeten contact met ons opnemen. Over tickets die zijn aangemaakt kunnen wij niks zeggen of inzien."

Ik heb bij de klantenservice aangegeven dat ze nog tot 4 juni hebben om het in orde te krijgen, daarna ga ik over tot annuleren van het abonnement. Dat lijkt mij coulant genoeg.

Ondertussen moet ik ook nog blijven betalen voor het oude abonnement bij Delta, want officieel heeft Odido nog niet doorgegeven dat ik ben overgezet. Delta heeft mij echter al wel afgesloten van alles en heb ik dus al vanaf 8 mei geen internet + tv. 8)7
Ik ontvang telkens van jullie wel unlimited codes, zodat ik een hotspot kan opzetten. Dit is echter totaal niet toereikend. 

Ik hoop hiermee eigenlijk dat er wat meer snelheid in gaat komen. Het is mij in ieder geval duidelijk dat ik totaal geen prioriteit ben als klant om aangesloten te worden. 

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @hupske, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Zo te lezen is dit niet de soepele start die we voor ogen hebben, mijn excuses hiervoor. Ik ben meteen voor je gaan kijken, echter hebben we nog geen reactie van de onderaannemer. Ik heb het ticket nu een hogere prioriteit gegeven in de hoop dat er sneller een update komt. Op dit moment is het afwachten op de onderaannemer. Ik hoop dat ze het snel kunnen oplossen voor je!

Hey @hupske, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Zo te lezen is dit niet de soepele start die we voor ogen hebben, mijn excuses hiervoor. Ik ben meteen voor je gaan kijken, echter hebben we nog geen reactie van de onderaannemer. Ik heb het ticket nu een hogere prioriteit gegeven in de hoop dat er sneller een update komt. Op dit moment is het afwachten op de onderaannemer. Ik hoop dat ze het snel kunnen oplossen voor je!

Bedankt voor je reactie. Volgens de klantenservice zou het ticket al eerder de status 'prioriteit' hebben gekregen.

Het blijft bijzonder dat de vraag al sinds 13 mei bij de onderaannemer ligt, dat er weinig prioriteit aan wordt gegeven en dat het niet telefonisch geregeld kan worden.

Ik hoop in ieder geval dat er morgen beweging in komt, anders hang ik woensdag aan de lijn om de overstap te annuleren.

Helaas is er nog geen beweging in gekomen. 

Reputatie 7
Badge +9

Wij wachten ook nog steeds op antwoord van de onderaannemer @hupske. Zij moeten de patch verder laten lopen en die loopt vast op dit moment. Hopelijk krijgen we snel antwoord terug. 

Om hier nog op terug te komen en dit topic te kunnen afsluiten: 
Op 6 juni hebben ik de knoop doorgehakt en de keuze gemaakt om het abonnement bij Odido te annuleren. Opeens kreeg ik van de klantenservice te horen dat ze op 18 juni langs zouden komen met de monteur. Echter had ik daar al geen behoefte meer aan en was ik er helemaal klaar mee. 


Gelijk na het opzeggen, Delta gebeld en daar weer een abonnement afgesloten voor 2 jaar. 

En je gelooft het of niet, maar het werkt allemaal vanaf vandaag! 
 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @hupske, mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik zie dat je opzegging inmiddels is doorgegeven en verwerkt. Ik hoop dat we je hebben laten zien dat we ons uiterste best doen, maar soms afhankelijk zijn van andere partijen waardoor we niet meer actie kunnen ondernemen. Hopelijk mogen wij je in de toekomst nogmaals verwelkomen! 💜 Groetjes, Ishana

Reageer