Skip to main content

nog steeds geen installatiepakket ontvangen

  • 7 June 2024
  • 5 reacties
  • 91 Bekeken

Het is vrijdag 7 juni en de installatiemonteur komt maandag 10 juni langs.

Helaas heb ik nog steeds geen installatiepakket ontvangen en heb ik hier ook geen enkele communicatie over ontvangen, geen track en trace of email te bekennen.

Mijn vertrouwen om hierover te bellen is laag, aangezien bij een eerder telefoongesprek allerlei beloftes werden gedaan die niet zijn nagekomen.

Mij werd toen verteld dat het installatiepakket versneld zou worden opgestuurd naast andere zaken, en nu zijn we zoveel weken verder en ben ik weer hier.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Kyle97, goed dat je dit aangeeft.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad geen verzendorder in het systeem staan. Ik heb een ticket voor je aangemaakt zodat de technische dienst een blik kan werpen op de situatie. Hopelijk kunnen ze het pakket tijdig versturen!

Ik heb nog steeds geen track en trace ontvangen, dus ik kan ervan uitgaan dat ik mijn installatiepakket niet op tijd ontvang voor de afspraak met de installatiemonteur morgenmiddag.

Ik heb gekeken of ik de afspraak kon verzetten (er zit nu nog 24 uur tussen) en de eerstvolgende optie begint pas op 26 juni. Wat een slechte grap! Ik ben hier helemaal klaar mee.

Ik ga overstappen naar KPN zonder overstapservice. Van hen en Ziggo kan ik uit eerdere ervaring tenminste erop vertrouwen dat ik binnen 2 dagen ben aangesloten. Dit is mijn eerste en laatste ervaring met Odido/T-Mobile, en een slechtere ervaring kon ik me niet voorstellen.

Hopelijk gaat het annuleren nog wel zoals het hoort.

 

De groeten.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Kyle97, ik zie dat je opzegging inmiddels is doorgegeven en verwerkt. In ieder geval mijn oprechte excuses voor deze ervaring, ik hoop dat we je hebben laten zien dat we ons uiterste best doen, maar soms afhankelijk zijn van andere partijen waardoor we niet meer actie kunnen ondernemen. Bedankt voor het kiezen van ons, dit waarderen wij enorm. Hopelijk mogen wij je in de toekomst ooit nog eens verwelkomen! 💜 Groetjes, Ishana

Reputatie 4
Badge

@Ishana van Odido Hoe heb je hier laten zien dat je afhankelijk bent van externe partijen?
Er stond geen verzendopdracht in het systeem.
Dat lijkt me gewoon een fout die je niet op externe partijen moet afschuiven.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @henkdeleeuw, ik snap je vraag! Wij zien echter aan de achterkant dat er iets niet goed liep met de order aan de kant van KPN NetwerkNL. Ishana maakt om deze reden de melding. In Tommie's ticket vraagt hij om het installatiepakket maar ook naar de staat van het ticket bij KPN NetwerkNL (WBA)!

Reageer