Ik ben het hélemaal zat! 30 maart doorgegeven dat ik per 10 april ga verhuizen en moest overstappen van tele2 naar Tmobile daardoor. Jubelende email van tmob dat ik al per 6 april internet signaal zou hebben waar ik helemaal niet om gevraagd had want toen woonde ik nog op mijn oude adres. Bovendien is de 4-7 dagen voordien toezenden van het installatiepakket niet waargemaakt. Erger nog ik zit al 2 weken op mijn nieuwe adres zonder tv en internet vanwege het niet leveren ve installatepakket. 4x gebeld, 1 maal gechat. Schiet allemaal geen reet op. Behalve dat ik nu weet dat ze op het distributiecentrum zo hard hun best doen.
ik heb eens even nagekeken op het forum en precies dezelfde klachten staan al in 2018 én 2019 gemeld, dus er is nog niets verbeterd! Kom aub dus niet aan met Corona gerelateerde distributie moeilijkheden.
Ik wil per direct opzeggen wegens in gebreke blijven en volgens artikel 4.5 van de algemene voorwaarden heb ik daar recht op: ‘Als blijkt dat de door jou aangevraagde dienst uiteindelijk niet of niet op redelijke termijn geleverd kan worden zal T-Mobile Thuis jou hierover informeren. In dat geval hebben zowel jij als T-Mobile Thuis het recht de overeenkomst met onmiddellijk ingang kosteloos te ontbinden‘
Ik vind dat de redelijke termijn al lang verstreken is. Ik betaal me scheel aan extra mb voor mijn telefoon en kan door dat gepiel op een klein scherm mijn werk niet goed doen!
Graag de bevestiging dat per onmiddelijke ingang de overeenkomst is ontbonden! Dat scheelt weer een pakket verzenden op het distributiecentrum
mvrgr