Goedemorgen,
Onze glasvezel aansluiting is al enige tijd geleden aangelegd tot in de meterkast. Het T-Mobile Thuis Installatiepakket heb ik ook al weken in huis liggen met daarin een brief dat de monteur op de afgesproken datum bij ons langs komt om het te installeren.
Er is bij mij alleen geen installatiedatum bekend. Ik hoor gewoon niks van T-Mobile. Ook op de website van T-Mobile thuis is de laatste aanpassing van mijn T-Mobile Thuis bestelling 13-6-2022. De status staat nog steeds op ‘In behandeling’ met de melding dat bij mij in de straat en in de woning nog geen glasvezelaansluitpunt is. en dat dat er nog moet komen. Beetje vreemd, aangezien alles al is aangelegd.
Ik vind het zo jammer dat er nauwelijks communicatie richting klant is. Het is toch een kleine moeite om de klant op de hoogte te houden?
Ik zou graag willen weten waar ik aan toe ben en wanneer ik de monteur kan verwachten om internet in ons huis kaan te komen sluiten