Ik heb vanaf het moment dat ODF de glasvezel aansluiting in mijn huis gerealiseerd heeft een aanvraag gedaan bij toen der tijd T-Mobile, wat nu Odido is, en dat was eind januari 2023.
Ik heb geregeld gebeld met T-Mobile/Odido en ODF en wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Waar ik me heel erg aan stoor dat ik een contract ben aangegaan met Odido, maar moet contact opzoeken met ODF. Ik heb geen contract met ODF maar met jullie.
Ik vind het schandalig dat ik zo lang moet wachten totdat ik glasvezel krijg. En kom niet met verhaaltjes van wijkcentrale dit en nog niet aangesloten er zijn genoeg mensen in mijn appartementen complex die al wel aangesloten zijn. Ook zijn er monteurs geweest die de lijn heeft doorgemeten en die deed het gewoon.
Bij deze hoop ik dat er nu wel wat gaat gebeuren (wat ik heel erg omwaarschijnlijk vind) en anders maar de optie tot wachten totdat de concurrent van jullie hier gaat aanbieden.