Skip to main content

Ik heb vanaf het moment dat ODF de glasvezel aansluiting in mijn huis gerealiseerd heeft een aanvraag gedaan bij toen der tijd T-Mobile, wat nu Odido is, en dat was eind januari 2023. 

 

Ik heb geregeld gebeld met T-Mobile/Odido en ODF en wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Waar ik me heel erg aan stoor dat ik een contract ben aangegaan met Odido, maar moet contact opzoeken met ODF. Ik heb geen contract met ODF maar met jullie.

 

Ik vind het schandalig dat ik zo lang moet wachten totdat ik glasvezel krijg. En kom niet met verhaaltjes van wijkcentrale dit en nog niet aangesloten er zijn genoeg mensen in mijn appartementen complex die al wel aangesloten zijn. Ook zijn er monteurs geweest die de lijn heeft doorgemeten en die deed het gewoon.

 

Bij deze hoop ik dat er nu wel wat gaat gebeuren (wat ik heel erg omwaarschijnlijk vind) en anders maar de optie tot wachten totdat de concurrent van jullie hier gaat aanbieden.

Hey @M.Ebeli, welkom op onze Community!

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat het lang duurt. Hang er al een FTU (kastje waar de glasvezel naar binnen komt) in je huis of nog niet? Ik zie verder niet heel veel informatie en heb het daarom doorgezet naar onze glasvezelafdeling. Zij zullen het verder onderzoeken en je bellen met een update. Hopelijk komt er nu spoed in de zaak! 


Hoi Tommie, ja het FTU hangt in mijn huis en helaas van dat doorzetten naar de glasvezelafdeling heb ik al te vaak gehoord dat ze me zullen bellen of bericht sturen over de voortgang dat ik heel sceptisch ben dat ze het gaan oppakken.

 

Maar bedankt voor de reactie en misschien dat er nu schot in de zaak komt.


Reageer