Onze verhuizing half juli jl doorgegeven aan Odido. Vervolgens werd ik keurig gebeld om het "nieuwe”abonnement af te sluiten en werd mij toegezegd dat we vanaf augustus jl tv en internet op ons nieuwe adres zouden hebben.
Vervolgens werd het stil...erg stil. Dus zelf maar even bellen om navraag te doen, na enige tijd kreeg ikals antwoord dat het vanwege de vakantie tijd wat later zou worden. Ok daar heb ik begrip voor, geen enkel probleem. Een week later ontving ik netjes het installatiepakket maar nog steeds geen actie omtrent het brengen van de glasvezel naar ons huis. De postcodecheck gaf aan dat glasvezel mogelijk was. Ok weer even bellen na heel wat gezoek werd ik vervolgens doorgestuurd naar Open Dutch Fiber, die moest ik maar bellen want zij regelen dit. Vervolgens stuurt Open Dutch Fiber mij door naar BAM Telecom, zij zijn de uitvoerder. Daar bleek ons adres op "gesloten”te staan maar de dame ging het regelen. Al met al zijn we 7 weken verder en heb ik nog steeds geen tv en internet aansluiting. Ik zou door een medewerker van Odido worden teruggebeld maar ook dat bleek een loze belofte.
Als jullie geen aansluiting binnen een redelijke termijn kunnen garanderen waarom dan wel iemand een abonnement laten afsluiten ?