Skip to main content

Onze verhuizing half juli jl doorgegeven aan Odido. Vervolgens werd ik keurig gebeld om het "nieuwe”abonnement af te sluiten en werd mij toegezegd dat we vanaf  augustus jl tv en internet op ons nieuwe adres zouden hebben.

Vervolgens werd het stil...erg stil. Dus zelf maar even bellen om navraag te doen, na enige tijd kreeg ikals antwoord dat het vanwege de vakantie tijd wat later zou worden. Ok daar heb ik begrip voor, geen enkel probleem. Een week later ontving ik netjes het installatiepakket maar nog steeds geen actie omtrent het brengen van de glasvezel naar ons huis. De postcodecheck gaf aan dat glasvezel mogelijk was. Ok weer even bellen na heel wat gezoek werd ik vervolgens doorgestuurd naar Open Dutch Fiber, die moest ik maar bellen want zij regelen dit. Vervolgens stuurt Open Dutch Fiber mij door naar BAM Telecom, zij zijn de uitvoerder. Daar bleek ons adres op "gesloten”te staan maar de dame ging het regelen. Al met al zijn we 7 weken verder en heb ik nog steeds geen tv en internet aansluiting. Ik zou door een medewerker van Odido worden teruggebeld maar ook dat bleek een loze belofte. 

Als jullie geen aansluiting binnen een redelijke termijn kunnen garanderen waarom dan wel iemand een abonnement laten afsluiten ?

Hi @JaiVie, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken, echter zie ik niet heel veel informatie omhoog komen. De huisaansluiting staat nu voor september/oktober gepland maar dit is een wensdatum en kan nog wijzigen. Ik heb het doorgezet naar onze glasvezelafdeling om het te onderzoeken. Zij zullen je gaan opbellen met een update over de situatie. Hopelijk kunnen zij wat meer zien dan ik! 

Hoi @Tommie van Odido bedankt voor het kijken. September/oktober is wel erg variabel. Ik hoop echt dat de glasvezelafdeling mij gaat bellen(dit was al eerder toegezegd) dus ik wacht af. 

Het schijnt allemaal erg moeilijk te zijn, nog steeds GEEN telefoontje gehad van de de glasvezelafdeling.

Oh wacht er is niet bij gezegd wanneer ik gebeld wordt (lees sarcasme)

Hi @JaiVie, ik snap je gevoel! Met de staat van de vezel kan dit echter gebeuren en kunnen wij niet zeker zijn van de oplevering. De data die we doorgeven noemen we daarom bewust wensdata, omdat dit vastzetten niet kan. Pas wanneer wij groen licht krijgen van de netwerkbeheerder, delen we dit met je. Dan zijn wij namelijk aan de beurt en kunnen we je zekerheid geven. Ik zie dat het verzoek naar de Fiber afdeling nog openstaat. Ik moet je inderdaad vragen dit contact nog af te wachten. Je hoort echt zo snel mogelijk van ons. Dank voor je geduld zover!

Reageer