Op 11 november zou glasvezel geactiveerd worden. Enkele maanden daarvoor op verzoek en via Odido daarom mijn abonnement laten overzetten naar glasvezel. Op 13 november kwam een monteur van Guidion voor installatie maar constateerde dat er wel een glasvezelkabel aanwezig was maar geen ftu kastje. Hij verzocht mij met Odido contact op te nemen om dit door te geven zodat zij KPN konden (dit kon alleen via die weg) inschakelen om eea in orde te maken. Ik heb Odido gebeld en men zegde toe dit op te pakken. Ik zou bnnen drie dagen door KPN gebeld worden voor een afspraak. Na een week niets gehoord te hebben Odido nog maar eens gebeld en de medewerker die ik aan de lijn kreeg meldde mij,na eeauitgezocht te hebben, dat zijn collega het verzoek naar de vereerde afdeling had gestuurd. Ik werd verzekerd dat hetnu goed opgepakt was en zou waarschijnlijk dezelfde dag nog gebeld worden door KPN om een afspraak te maken voor het monteren van het ftu kastje. Het is bijna een maand later: Ik heb tot op heden nog helemaal niets gehoord . Ik ben ook niet gebeld door afgeschermde nrs(daarvoor waarschuwde men mij omdat KPN op deze manier contact zou zoeken) Aangezien ik geen zin heb om weer een tijd in de wacht gezet te worden bij telefonisch contact en een andere manier van melden niet mogelijk is doe ik dit nu via deze weg. Lukt het nog voor eind van het jaar? En hoe zit het met het afgesloten abonnement, betaal ik nu voor iets wat niet geleverd wordt?
Bladzijde 1 / 1
Wat betreft het betalen ga je bij odido pas betalen wanneer er een geslaagde installatie plaats heeft gevonden, dus daar hoef je je doorgaans geen zorgen over te maken.
De status van je situatie zal een moderator op kunnen antwoorden. Heb je je klantnummer ingevuld in je profiel? Dan kunnen ze direct meekijken wanneer ze aan jou topic toekomen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.