Dag Community leden,
Op 8 november zou de Odido glasvezelverbinding geactiveerd worden. Op 11 November is de monteur langs geweest. Hij constateerde na het aansluiten al dat er geen signaal op de PON aansluiting beschikbaar was.
Hier werd een ticket voor gemaakt. Na een aantal keren contact is er een nieuwe afspraak gemaakt met de Guidion monteur. Deze is helaas verhinderd en er zou een nieuwe afspraak gemaakt worden. Odido klantenservice weer gebeld, een nieuwe afspraak gemaakt. Monteur is geweest en kon helaas niks voor mij betekenen. Hij gaf aan dat er mogelijk een verkeerde patch is gemaakt, waardoor er dus geen signaal aanwezig is.
Mijn vraag is, waar kan ik controleren wat de status is van deze melding? De monteur gaf aan dat ik Odido klantenservice moest bellen voor de vervolgstappen.
Tussen het aansluiten van de apparatuur is er al het een en ander mis gegaan. Zo werd er een verkeerd telefoonnummer genoteerd voor het maken van een nieuwe afspraak.
Ik zou het heel fijn vinden als mijn case bij de juiste afdeling terecht komt. Ik wil natuurlijk zo snel mogelijk gebruik maken van Glasvezel internet, ipv via de kabel.
Alvast bedankt!