Skip to main content

Begin augustus glasvezel besteld. Daarna geen bericht. Zelf een paar keer gebeld maar wordt van kastje naar de muur gestuurd. Moet zelf maar bellen met glasvezel boer. Beetje vreemd allemaal. Inmiddels is het november en heb ik nog geen glasvezel. Betaal me nog steeds blauw bij ziggo.

Ik wil graag weten wat de bedoeling is en als het nog veel langer gaat duren wil ik mijn bestelling annuleren.

Hi @BHoeijmakers, goede vraag en bedankt voor je aanvraag! Ik zie hier meteen dat het gaat om een nieuwe Glasvezel oplevering. Wij zijn hierin afhankelijk van de beheerder Open Dutch Fiber. Eerst moet er in jouw straat een glasvezelverbinding gemaakt worden. Zodra dit volledig gereed is, kunnen we bij jou in huis met de glasvezelaansluiting aan de slag. Er wordt contact met je opgenomen voor een afspraak, maar wanneer, kan ik nu nog niet zeggen. Nadat de glasvezelaansluiting in huis gereed is, kunnen we Odido voor thuis bij je installeren. Onze Installatiepartner Guidion neemt dan contact met je op om een installatie-afspraak te maken. Uiterlijk twee werkdagen voor deze installatie-afspraak krijg je alvast het Installatiepakket met de post. Zodra het pakket verstuurd is, sturen we je een Track & Trace-code waarmee je het pakket kunt volgen.

Wil je weten waar Open Dutch Fiber mee bezig? De rol vezel lijkt bij jou in de straat te liggen, maar qua status kunnen wij weinig zien. Je kunt altijd eens bellen met 088-1633633. Ik kan ook onze Fiber afdeling vragen om navraag te doen, maar dit zal dan wat langer duren. Als je dat wilt, laat het weten!

Precies het naar anderen wijzen wat ik inmiddels gewend ben. Ik heb bij Odido een bestelling geplaatst, niet bij een ander.

En mijn vraag over het annuleren van de bestelling?  @Cheyenne van Odido 

Hi @BHoeijmakers, ik probeer enkel uitleg te geven hoe een opleverproces werkt en dat wij inderdaad afhankelijk zijn van een andere partij. Als je wilt en zoals aangeboden, laat ik onze Fiber afdeling controleren wat je kunt verwachten. Zij checken dan met OPF waar ze mee bezig zijn! Laat het weten als je dit wilt. De aanvraag annuleren kan nog, je bent nog niet opgeleverd. Als je bent opgeleverd en het modem is online, start de wettelijke bedenktijd. Zo kun je ons product voor deze periode proberen!

Reageer