Na vele telefoontjes aan jullie klantenservice welke schijnbaar geen bruikbare informatie kunnen geven maar via het forum een berichtje.
Ik heb 22 september 2022 al een glasvezel verbinding besteld, en aangegeven aan de verkoper dat deze 27 december moest werken. Ik ging namelijk verhuizen. De vorige eigenaren hadden ook T-Mobile glasvezel dus je zou denken dat het allemaal snel geregeld kan zijn.
3 maanden verder, 27 december 2022, de Guidion monteur komt en sluit alles netjes aan. “Wel licht geen data” geeft hij aan. Iets waar hij ook niets meer mee kon doen. Oke prima jullie zullen het wel weten.
Nu ben ik alweer 3 weken verder en na vele telefoongesprekken verder kan er schijnbaar nog steeds niets verteld worden wanneer er iets gaat gebeuren. T-Mobile klantenservice kan het schijnbaar niet, Guidion kan het niet, KPN Netwerk verwijst me door naar Volkerwessel Telecom en zij kunnen me ook niets vertellen.
Ik ben nu toch echt benieuwd wanneer ik eindelijk Internet heb op mijn adres..
Ben nu al 3 weken met hotspotjes aan het klooien met alle apparatuur hier in huis.
Is er een forum moderator die me een datum kan vertellen of er snelheid achter kan zetten? Ik ben al 12 jaar T-Mobile klant maar dit valt me wel tegen..