Skip to main content

na 3.5 maand is het nog steeds niet gelukt een werkende internet verbinding af te leveren..

26 mei zou de monteur langskomen, echter kwam deze ruim een uur voor de afgesproken tijd en ik was nog niet thuis, slecht begin dus…

30 mei dan toch een monteur van Gideon, ONT blijft echter knipperen alleen de backoffice van T-mobile is er 's avonds niet meer.

7 juni monteur van Gideon probeert 3 verschillende ONT's maar geen van allen werkt (waaronder een ONT van de monteur zelf, die getest is)

22 juni monteur ODF heeft alles gemeten en getest, de verbinding naar de centrale werkt.. maar het lampje blijft knipperen.

28 juni monteur van Gideon komt langs, constateert dat het ONT knippert , zegt verder niks te kunnen doen en gaat weer weg.

3 juli monteur ODF heeft weer de lijn getest, patch gecontroleerd, aan de verbinding van de wijkkast naar huis kan het niet liggen…

7 september monteu8r ODF heeft lijn nogmaals getest (beide kanten op) patch juist doorgevoerd in wijkkast (het was dat ik het aan monteur doorgaf dat deze gewijzigd zou zijn want in zijn werkinstructies werd hier niet over gerept) na contact met backoffice van odido zou alles op orde moeten zijn hooguit dat administratief nog niet alles was verwerkt.

Daarbuiten een tiental keren met helpdeskmedewerkers gesproken, waarvan de meeste ook niet kunnen helpen.

Ondertussen wordt er wel elke keer geprobeerd abonnementsgeld af te schrijven ondank verschillende toezeggingen dat omdat ik nog nooit een werkende verbinding heb gehad, dat dit niet meer voor zou komen.

Help,

wanneer wordt het nu eens adequaat opgepakt door iemand met kennis van zaken. 

Daarnaast is het grote probleem dat ik niemand rechtstreeks kan bereiken en dat de helpdesk kennelijk niet kan doorverbinden naar de fiber afdeling. ik wordt wel teruggebeld, maar ik kan niet altijd de telefoon opnemen.

Hi @Minimarcos, welkom op onze Community!

We willen natuurlijk dat jij zo snel mogelijk kunt genieten van een werkende verbinding. Ik ben daarom ook direct voor je gaan kijken en ik zie dat je vandaag al twee keer met onze klantenservice gesproken hebt. Er is een ticket voor je geopend voor onze techneuten. Zij gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Wil je mij hiervan op de hoogte houden? Ik moet dit ticket namelijk afwachten voordat ik verdere acties kan verrichten. Hopelijk ben je zo snel mogelijk online!

Hi @Minimarcos, welkom op onze Community!

We willen natuurlijk dat jij zo snel mogelijk kunt genieten van een werkende verbinding. Ik ben daarom ook direct voor je gaan kijken en ik zie dat je vandaag al twee keer met onze klantenservice gesproken hebt. Er is een ticket voor je geopend voor onze techneuten. Zij gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Wil je mij hiervan op de hoogte houden? Ik moet dit ticket namelijk afwachten voordat ik verdere acties kan verrichten. Hopelijk ben je zo snel mogelijk online!

Helaas dat het eerste contact met de klantenservice, iemand was die me ook niet verder kon helpen dan zeggen dat ik opnieuw teruggebeld zou worden.

Het tweede contact was niet met de helpdesk, maar had betrekking op mijn factuur, ik zou pas hoeven te betalen vanaf het moment dat mijn internet werkend is opgeleverd, maar ik heb nooit een werkende verbinding opgeleverd gekregen, dus hoef ik ook nog niet te betalen, maar ik krijg al wel fakturen en aanmaningen, terwijl mij meerdere keren is verzekerd dat dit niet correct is en wordt gecorrigeerd.

Iedere keer 3 dagen wachten voordat ze contact opnemen schiet ook niet op..

Hey @Minimarcos, dat begrijpen we inderdaard. Omdat het modem online geweest is is het abonnement ingegaan. Daarom krijg je ook de facturen binnen. Ik zal deze gewoon betalen, alle kosten worden dan voor je vergoed als het eenmaal is opgelost! Het is op dit moment erg druk, maar ik ga er vanuit dat het snel opgepakt wordt.

Hey @Minimarcos, dat begrijpen we inderdaard. Omdat het modem online geweest is is het abonnement ingegaan. Daarom krijg je ook de facturen binnen. Ik zal deze gewoon betalen, alle kosten worden dan voor je vergoed als het eenmaal is opgelost! Het is op dit moment erg druk, maar ik ga er vanuit dat het snel opgepakt wordt.

Ik heb nooit een werkende verbinding gehad, dus één seconde mogelijk online betekend betalen?          Helaas ben ik hierin heel principiëel, dus ben benieuwd waar dit toe leidt, maar ik betaal pas als mijn verbinding werkend is opgeleverd zoals in mijn contract staat en mij verschillende keren is verteld.

Reageer