na 3.5 maand is het nog steeds niet gelukt een werkende internet verbinding af te leveren..
26 mei zou de monteur langskomen, echter kwam deze ruim een uur voor de afgesproken tijd en ik was nog niet thuis, slecht begin dus…
30 mei dan toch een monteur van Gideon, ONT blijft echter knipperen alleen de backoffice van T-mobile is er 's avonds niet meer.
7 juni monteur van Gideon probeert 3 verschillende ONT's maar geen van allen werkt (waaronder een ONT van de monteur zelf, die getest is)
22 juni monteur ODF heeft alles gemeten en getest, de verbinding naar de centrale werkt.. maar het lampje blijft knipperen.
28 juni monteur van Gideon komt langs, constateert dat het ONT knippert , zegt verder niks te kunnen doen en gaat weer weg.
3 juli monteur ODF heeft weer de lijn getest, patch gecontroleerd, aan de verbinding van de wijkkast naar huis kan het niet liggen…
7 september monteu8r ODF heeft lijn nogmaals getest (beide kanten op) patch juist doorgevoerd in wijkkast (het was dat ik het aan monteur doorgaf dat deze gewijzigd zou zijn want in zijn werkinstructies werd hier niet over gerept) na contact met backoffice van odido zou alles op orde moeten zijn hooguit dat administratief nog niet alles was verwerkt.
Daarbuiten een tiental keren met helpdeskmedewerkers gesproken, waarvan de meeste ook niet kunnen helpen.
Ondertussen wordt er wel elke keer geprobeerd abonnementsgeld af te schrijven ondank verschillende toezeggingen dat omdat ik nog nooit een werkende verbinding heb gehad, dat dit niet meer voor zou komen.
Help,
wanneer wordt het nu eens adequaat opgepakt door iemand met kennis van zaken.
Daarnaast is het grote probleem dat ik niemand rechtstreeks kan bereiken en dat de helpdesk kennelijk niet kan doorverbinden naar de fiber afdeling. ik wordt wel teruggebeld, maar ik kan niet altijd de telefoon opnemen.