Skip to main content

Afgelopen vrijdag, 13-09, is de Guidion monteur langsgeweest om het glasvezel pakket te installeren. Deze zag dat er geen signaal binnenkwam en stelde mij gerust dat dit door Odido geregeld ging worden en ik dan vanzelf signaal zou krijgen. Tot op hede zit ik nogsteeds zonder signaal/internet. Door thuiswerken heb ik wel een goede verbinding nodig, ik kan niet een hotspot blijven gebruiken.

Is er een update over wanneer dit nu wordt geregeld?

Hallo @Wpjm 

Je hebt nu dus een rode alarm/LOS lampje op de mediaconverter of knippert connection/PON groen?

Hi @Waqqas 

Fiber en speed branden niet op het glasvezelkastje. Betreft een Zyxel FMG3005-R20A. Krijg dus geen signaal binnen. Power en LAN branden wel groen.

Hi @Wpjm, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. De monteur van Guidion heeft een ticket ingediend bij onze technische dienst. Er lijkt iets in de wijkcentrale niet in orde te zijn, daarom hebben we KPN NetwerkNL aangestuurd. Deze zullen morgen gaan kijken in de wijkcentrale en als het nodig is komen ze ook bij jou langs. Hopelijk kunnen zij het direct voor je oplossen in de wijkcentrale en kom je meteen online! Zou je mij morgen, einde middag, een terugkoppeling willen geven? 

Hi @Tommie van Odido,

Zeer bedankt voor de update! Zal morgen terugkoppelen.

Hi @Tommie van Odido 

Monteur van KPN was langs geweest maar hoefde niks meer te doen. Op hetzelfde moment was het namelijk in de wijkcentrale gefixt. Heb nu internet. Bedankt 😁

@Wpjm Super fijn om te lezen dat alles is opgelost en je nu kunt genieten van onze diensten, enorm bedankt voor je geduld! 😀

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag! 

Reageer