Skip to main content
Goedendag,



Ik heb 2,5 week geleden gebeld voor een nieuwe modem aan te vragen.

Er zou een nieuwe modem toe gestuurd worden.

(4 monteurs geweest)

Er werd gezegd die week of de volgende week, rustig afgewacht maar niks gekregen.

Afgelopen donderdag gebeld en was een fout in het systeem en zouden direct een modem versturen.

Kort daarna kreeg ik een mail dat mijn pakket onderweg is.

Ik zou nog melding krijgen voor een track en trace, maar niet gehad.

De mevrouw zei dat vrijdag (gisteren) het zou krijgen op mijn adres.

Niks gehad en vandaag zit het er ook niet bij

( ik werk bij postnl en mijn collega had niks)

Ik heb veel geduld dus ik wacht nog tot maandag.

Ik heb al afgesproken met de mevrouw van donderdag dat ik zou terug bellen als ik de installatie pakket binnen heb en het doet, om mijn geld terug te krijgen voor de periode dat we geen internet hebben en dat is 23 dagen geleden, op de dag dat monteur is geweest en het niet meer deed.



Vriendelijke groet
Als het pakket verstuurd wordt ontvang je een email met track en trace nummer. Meen gelezen te hebben dat dit ook in Mijn T-Mobile Thuis staat.
Hey @Kees86,



Sorry voor het ongemak! Ik zie gelukkig inmiddels dat je een nieuw modem hebt ontvangen en dat mijn collega een vergoeding heeft ingediend voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement. Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben, laat het ons dan gerust weten!

Reageer