Ik heb vorige week het installatiepakket ontvangen voor t-mobile thuis.
Nu kreeg ik diezelfde dag mail dat mijn installatiedatum was verschoven:
‘We hebben je onlangs laten weten dat je binnenkort zelf je diensten kunt installeren. Daar is niks aan veranderd. Alleen de datum vanaf wanneer je kunt installeren, is veranderd naar 09-10-2020. De verbinding wordt op die dag voor 18.00 uur opgeleverd.’
Helaas werkt mijn internet nog steeds niet, de wereldbol gaat niet branden.
Vanaf morgen word mijn Ziggo verbinding afgesloten en zit ik zonder internet. Door de crisis werk ik thuis en ben ik afhankelijk van internet om mijn functie uit te voeren.
Ik heb eigenlijk geen vertrouwen meer dat dit voor morgen wordt gefixt en kan hopelijk nog Ziggo inschakelen om de afsluitdatum een maand op te schuiven.
Hoe kan het zo zijn dat ik wel al een mail heb gehad maar dat er blijkbaar nog geen internet binnenkomt.
Ik heb de modem op alle mogelijke manieren aangesloten maar niks lijkt te werken.
Graag wil ik zo spoedig mogelijk een oplossing.
Hallo
Is de modem aangesloten met de meegeleverde DSL kabel op het ISRA punt waar ook de KPN kabel binnenkomt?
De KPN kabel kan via de meterkast in je woning binnenkomen of anders in de woonkamer. En welk type ISRA heb je kan je er eens een foto maken en uploaden?
Hallo
Is de modem aangesloten met de meegeleverde DSL kabel op het ISRA punt waar ook de KPN kabel binnenkomt?
De KPN kabel kan via de meterkast in je woning binnenkomen of anders in de woonkamer.
Ja alles is aangesloten op het ISRA punt met de bijgeleverde DSL kabel.
Welk type ISRA heb je indien mogelijk kan je daar eens een foto van uploaden?
Welk type ISRA heb je indien mogelijk kan je daar eens een foto van uploaden?
Heb de modem zowel na dit punt als voor dit punt aangesloten.
Hier zit als het goed is een klepje op die je kan verwijderen heb je beide rood blauw en oranje wit geprobeerd, waarschijnlijk de 2 linker contactpunten en de 2 aan de rechterkant?
Er zijn verder geen andere kabels aangesloten?
Hier zit als het goed is een klepje op die je kan verwijderen heb je beide rood blauw en oranje wit geprobeerd, waarschijnlijk de 2 linker contactpunten en de 2 aan de rechterkant?
Er zijn verder geen andere kabels aangesloten?
Ik heb de modem nu direct aangesloten op de rood/blauw & oranje/wit die vanuit de grijze kabel komen. Beide geven hetzelfde resultaat(geen brandende wereldbol).
Ook heb ik nog geprobeerd de wit/oranje kabel aan te sluiten en het dan te proberen via de contactdoos in de woonkamer.
Er komt nog steeds geen signaal in de modem, ik vraag mij hardop af of er überhaupt een actieve aansluiting aanwezig is zoals de mail suggereerde.
Vanmiddag contact gehad met een medewerker van T-mobile. Blijkt dat er een storing zit in de koper verdeler. Issue is nu in handen van KPN, hopelijk kan ik Ziggo nog behouden.
Blijft vreemde gang van zaken, als ik pas alles had aangesloten als Ziggo was afgesloten had ik echt zonder internet gezeten….zonde T-mobile...ik hoop inderdaad echt dat de medewerker de afsluitdatum van Ziggo heeft kunnen verlengen.
To be continued....
Zojuist van Ziggo bericht gehad dat vandaag mijn abonnement stopt.
T-mobile graag heel spoedig een oplossing voor dit gedoe...
Goedemiddag
Wat ik wel voor je kan doen, indien gewenst natuurlijk, is dat ik je een Unlimited Internet voucher aanbied. Je kunt dan via mobiele hotspot toch zeven dagen lang onbeperkt online zijn op laptop en PC. Heb je thuis de beschikking over een T-Mobile simkaart? Zo nee, dan wil ik voorstellen dat je een prepaidkaartje koopt bij de dichtstbijzijnde T-Shop, mij het aankoopbewijs toestuurt en dan maak ik meteen een vergoeding aan voor het aankoopbedrag. Het is slechts een noodoplossing, maar het werkt wel. Sorry dat ik niet meer voor je kan doen op dit moment. Als ik iets tegenkom wat bijdraagt aan een snellere oplossing, dan laat ik het je direct weten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.