Vorig jaar januari brief gekregen vanuit T-mobile dat glasvezel aangevraagd kon worden, want dat lag toen in de wijk. Ideaal, dus gelijk aangevraagd, maar daar stopte het ook gelijk.
Meerdere keren contact gehad met T-mobile zelf, die eigenlijk telkens de schuld leggen bij de andere bedrijven die het aan moeten komen leggen. Tevens regelt T-mobile zelf niks, ze geven je wel even een telefoonnummer van het desbetreffende bedrijf. Je zou toch denken dat T-mobile iets voor je regelt.
Eerst gaven ze aan dat het bij Guidion ligt, maar dat bleek later toch niet. Doorgekregen dat het toch bij Volkerwessel ligt, want glasvezel ligt nog niet binnen. Maar Volkerwessel wist van niks! Fijne communicatie van T-mobile, die tegen mij meerdere keren hebben gezegd dat een opdracht gemaakt was. En nu zegt Volkerwessel dat deze installatie vanwege hoogbouw ook niet bij hun ligt, maar bij een andere aannemer. Opdracht is opnieuw aangemaakt en ben weer op antwoord aan het wachten tot er iets gebeurt, waar waarschijnlijk niks uitkomt.Â
Ik moet zelf overal achteraan bellen en tevens kan ik niks aan mijn abonnementen aanpassen, omdat dit nog âin bestellingâ staat. Ik heb namelijk ook een mobiel abonnement, die ik nu kan verlengen. Mocht er binnen 2 maanden geen actie zijn ondernomen, kan ik met alles over naar een andere provider.Â
Wanneer gaat T-mobile dit voor mij oplossen en daadwerkelijk een keer actie ondernemen na bijna 1.5 jaar?