Goedemiddag allemaal,
Ik ben recent kort dag verhuist naar mijn nieuwe woning en heb hiervoor op 31 December (vorig jaar) een nieuw T-Mobile thuis abonnement aangevraagd.
Nu zag ik sinds de aanvraag de verwerking van het abonnement niet verder lopen, dus heb ik vanmorgen gebeld met de vraag of dit bespoedigd kon worden.
Nu kreeg ik te horen dat mijn woning nog niet gepatched is omdat de netbeheerder op vakantie is i.v.m. Kerst/feestdagen.
Nu ben ik geen expert en weet ik niet zo goed wat een patch in houdt, maar blijkbaar hebben ze lang vakantie en pas daarna krijg ik mijn modem, en daarna kan ik pas aangesloten worden.
Dit zou volgens de klantenservice 2-3 weken duren.
Nu heb ik gelukkig onbeperkte data op mijn telefoon abonnement, maar met werk en hobbies gecombineerd ga ik snel door data heen, en bovendien is het vervelend om continu mijn telefoon aan de pc te tetheren.
Heeft iemand toevallig toch advies om dit te bespoedigen?
Ik ga ervan uit dat zelfs als ik het abonnement annuleer en bij een andere provider afsluit die patch nog steeds gedaan moet worden dus dat dat ook niet veel zin heeft.
Bedankt voor het lezen en bij voorbaat dank.