Skip to main content

KPN is woensdag langsgeweest om glas aan te sluiten. Helaas kreeg de monteur het niet werkend. Er blijft een rood lampje furieus knipperen. Monteur heeft vanaf de meterkast tot de voordeur doorgemeten, signaal komt goed door maar vanaf de stoep naar de “kast” gaat er iets mis. Monteur gaf aan dat zij meteen de aannemer zouden inschakelen om dit te fixen. Zou misschien die dag nog gebeuren maar kon ook een paar dagen duren. Kreeg die dag van Odido een mail dat de bestelling vertraging opliep en even later een mail dat eea pas in November aangesloten kan worden. Ben benieuwd wat er nou precies aan de hand is.

Precies ga je dat niet horen, alleen dat er vertraging is.

@Tommie van Odido , ik wil mijn glasvezel/tv aanvraag annuleren. Ik lees dat er veel problemen zijn met gamen/streamen en videobellen. Mijn vrouw werkt thuis, videobelt zo’n beetje de hele dag, ik kan daar geen risico lopen. O.a. dat game/500ms pingspike probleem is na 10 maanden nog steeds niet opgelost. Ben het vertrouwen dat het goed komt, gezien de ervaringen op dit forum kwijt. Wil je dit voor me in gang zetten? Bestelnummer: 220377039.

Hi @Huigiebaby, dank voor dit topic! Ik zie inderdaad dat KPN tegen een issue aan is gelopen. Er staat geen licht (signaal) op de lijn. KPN heeft een Service Incident aangemaakt en geeft aan dat de oplossing er op 08-11-2024 zal zijn. Ik begrijp echter dat je inmiddels wilt opzeggen. Wat ontzettend jammer! Ik wil je graag overtuigen toch te blijven, iedere ervaring is anders en het negatieve sentiment zal vele malen sneller gedeeld worden dan het positieve. We hebben waanzinnig veel klanten die blij zijn met ons en de service die we leveren. Natuurlijk blijft het jouw keuze. Wil je dat ik het annuleer? Geef het dan door!

@Cheyenne van Odido , graag annuleren. 

Hi @Huigiebaby, ik heb het in orde gemaakt. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail. Ook krijg je instructies voor het retourneren van de apparatuur. Bedankt hiervoor!

Dank daarvoor. Mail gekregen, de link (/retour-label//)voor het retourlabel werkt helaas niet. Download retourlabel in de app werkt helaas ook niet. Wat te doen?

Het is al gelukt! Jullie retour adres staat bij de Hema/DHL standaard in het systeem/de terminal.

Fijn om te horen dat het gelukt is @Huigiebaby

Hoi @Huigiebaby,

Vanwege je reactie op mijn post vraag ik je graag hoe je contact hebt kunnen krijgen met de netwerkbeheerder KPN. De netwerkbeheerder die ik graag te pakken wil krijgen (om de glasvezellijn en de FTU door te meten + te repareren) is Delta. Misschien dat jouw ervaring mij kan helpen. 

Delta en Guidion geven allebei aan dat Odido aan zet is. Odido geeft juist aan dat Delta aan zet is. Kortom, niemand zegt verantwoordelijk te zijn wanneer ik de klantenservices benader. 

Op welke manier heb je toch contact kunnen krijgen met KPN? Dit bericht stuur ik uit pure machteloosheid. Misschien heb je nog een tip. 

Heel verstandig van je om te annuleren!! Voor mij is het (helaas) te laat. 

Reageer