KPN is woensdag langsgeweest om glas aan te sluiten. Helaas kreeg de monteur het niet werkend. Er blijft een rood lampje furieus knipperen. Monteur heeft vanaf de meterkast tot de voordeur doorgemeten, signaal komt goed door maar vanaf de stoep naar de “kast” gaat er iets mis. Monteur gaf aan dat zij meteen de aannemer zouden inschakelen om dit te fixen. Zou misschien die dag nog gebeuren maar kon ook een paar dagen duren. Kreeg die dag van Odido een mail dat de bestelling vertraging opliep en even later een mail dat eea pas in November aangesloten kan worden. Ben benieuwd wat er nou precies aan de hand is.
Precies ga je dat niet horen, alleen dat er vertraging is.
Hi
Hi
Dank daarvoor. Mail gekregen, de link (/retour-label//)voor het retourlabel werkt helaas niet. Download retourlabel in de app werkt helaas ook niet. Wat te doen?
Het is al gelukt! Jullie retour adres staat bij de Hema/DHL standaard in het systeem/de terminal.
Fijn om te horen dat het gelukt is
Hoi
Vanwege je reactie op mijn post vraag ik je graag hoe je contact hebt kunnen krijgen met de netwerkbeheerder KPN. De netwerkbeheerder die ik graag te pakken wil krijgen (om de glasvezellijn en de FTU door te meten + te repareren) is Delta. Misschien dat jouw ervaring mij kan helpen.
Delta en Guidion geven allebei aan dat Odido aan zet is. Odido geeft juist aan dat Delta aan zet is. Kortom, niemand zegt verantwoordelijk te zijn wanneer ik de klantenservices benader.
Op welke manier heb je toch contact kunnen krijgen met KPN? Dit bericht stuur ik uit pure machteloosheid. Misschien heb je nog een tip.
Heel verstandig van je om te annuleren!! Voor mij is het (helaas) te laat.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.