Beantwoord

Nieuwe voucher aub: oplevering Glasvezel

  • 7 March 2022
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

@Jason Ik wil graag een nieuwe voucher. Gisteren is de vorige verlopen. Deze week worden de kabels in het appartementencomplex getrokken.

Ik vraag het Jason omdat hij mij de vorige keer ook goed geholpen heeft ;-)

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 March 2022, 10:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @AstrAir  Hou het even bij één topic zodat het ook voor de andere moderators duidelijk is waar dit over gaat. aansluiting

Groetjes en fijne dag!

@CrisTien Goedemorgen.

Het gaat hier niet om het “meerdere adressen”-issue.
Dit gaat om een unlimited-voucher vanwege de aanleg van glasvezel in ons appartementencomplex.
Heb een abbo maar nog geen aansluiting. Vandaar de extra service mbt zo’n voucher.
Dit hoef ik je natuurlijk niet allemaal uit te leggen, maar voor de nieuwe lezers is dit wel relevante info.
25 feb was ik gebeld door een service medewerker die mij deze voucher aanbood. Inmiddels is de week verstreken (geldigheids duur van de voucher).
Omdat de klantenservice overbezet is, vraag ik via dit forum om een nieuwe voucher.

Reputatie 7
Badge +14

@AstrAir Zodra een moderator tijd heeft en dit onderwerp aan de beurt is wordt je verder geholpen.

Met vriendelijke groet!

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @AstrAir, ik zal jouw nieuwe voucher via een privébericht naar je versturen - goed dat je erom vraagt! Voor een volgende keer: je mag mij in dit specifieke geval wel gewoon een direct privébericht sturen, we hebben immers al contact en ik verleen je hiervoor toestemming natuurlijk! 😊👍 

Dit topic gaat nu op slot.