28/10 kwam monteur 1 van Guidion om de boel aan te sluiten, helaas rood wereldbolletje op het modem en speed lampje op de convertor uit….conclusie van de monteur, er zit nog een andere provider op de lijn……leek mij stug want die was al twee jaar geleden opgezegd maar goed. Doorgezet naar de backoffice ofzo en hij ging weer weg.
2/11 komt er een monteur van het glasvezelnetwerk. Hele lijn doorgemeten, heen en weer geweest naar het verdeelstation, ook daar alles in orde, kpn modem er aan gehangen en die deed het wel. Conclusie apparatuur t-mobile mogelijk defect…..en daar ging hij weer.
9/11 monteur 2 van Guidion……stapt uit de auto met zijn boormachientje en heeft geen idee wat hij komt doen….ja nieuwe installatie uitvoeren…ik zeg alles hangt al maar het werkt niet….oh, hij kijkt in het systeem, kan geen gegevens inzien, belt wat met de backoffice etc. Conclusie…verkeerd gepatched, KPN moet komen. En weg was hij weer.
11/11 zelf maar weer eens gebeld naar de status, het is blijkbaar doorgezet naar KPN die moeten een monteur sturen die de patches moet controleren ofzo. U wordt gebeld of gemaild mevrouw.
Inmiddels is het 16 november en ik ben nog niet gebeld, geen emails gezien, geen voicemails gemist what so ever…..
Als ik vrijdag nog niets gehoord heb en er nog geen afspraak is ingepland voor een KPN monteur die binnen een normale termijn de boel komt fixen, dan kunnen jullie vrijdag een telefoontje verwachten dat ik de boel annuleer en bij Ziggo blijf. Die godzijdank nog gewoon werkt hier in huis, want ik heb het geprobeerd via jullie unlimited databundel en een hotspot, maar dat is niet te doen met kleine kinderen met ipads, en gewoon tv kijken is ook onmogelijk via een hotspot, dus het Ziggo modem maar weer ingeplugd.