Skip to main content

Ik ben nieuwe klant geworden bij Odido en zou internet van hen ontvangen. Helaas werkte de verbinding niet. Er is een monteur geweest, maar in huis was alles goed aangesloten. Odido gaf aan dat het probleem buitenshuis ligt en binnen 3 dagen zou zijn opgelost. Ik moest wel bereikbaar en thuis zijn als de kpn-monteur zou komen om de externe verbinding opnieuw tot stand te brengen. Helaas zijn we nu 8 dagen verder en heb ik nog steeds geen internet. Ik heb al heel wat uren aan de lijn gehangen met de servicedesk, maar zij beloven steeds vanalles, maar er gebeurd niks. Terug naar mij oude provider kan ik niet meer, dus ik heb een fors probleem. Het laatste bericht wat ik kreeg is dat ik tot 30 september geduld moet hebben. Dat is dan 14 dagen na de officiële aansluiting. De vraag is of dit nu wel gaat lukken.
Ik ben extreem teleurgesteld in hoe ik als nieuwe klant wordt behandeld en ik vind het anno 2024 onacceptabel om 14 dagen te moeten wachten op een internetverbinding.
Zojuist nogmaals contact opgenomen, gisteren is er een set-melding gemaakt. Zij zouden binnen 24h contact met mij opnemen wat weer niet is gebeurd. Case nummer 73251916
 

@DhrFaH Ik heb zojuist te horen gekregen dat het nieuwe modem onderweg is naar jou. Je ontvangt hierover een e-mail met een track & trace code om de bestelling te volgen en instructies om het oude modem terug te sturen. 

Zoals ik in mijn vorige bericht aangaf, hoe graag ik het ook wil, kan ik het modem niet voor je vergoeding. Mijn voorstel ga ik sowieso voor je in het systeem zetten (wanneer het probleem is afgemeld als opgelost). Ik probeer te denken in oplossingen, omdat ik je echt tegemoet wil komen. Wat ik je nog kan aanbieden als extra compensatie is een gratis TV-pakket naar keuze (m.u.v. Ziggo Sport, ESPN en Viaplay) voor 6 maanden. Dit bedrag zal dan in 1 keer worden verrekend met de volgende factuur. Laat je mij weten in welk pakket je interesse hebt? Houd er wel rekening mee dat je het pakket tegen die tijd opzegt met een maandopzeg termijn in achtneming (indien je hier geen gebruik meer van wil maken). 

Laat je het mij weten of het nieuwe modem werkt? Mocht dit toch niet het geval zijn, dan kijk ik graag opnieuw met je mee. Wellicht is er dan toch meer aan de hand. 

Als ik nog ergens anders bij kan helpen, verneem ik het ook graag. Ik sta voor je klaar! 


Beste Teresa,

Als de enige vorm van tegemoetkoming korting is op diensten van Odido, dan zou ik graag korting op mijn internet abonnement hebben. Ik heb geen TV, dus een TV-pakket is aan mij niet besteed. Als ik een jaar lang internet krijg zonder abonnementskosten ter vergoeding voor al de geleden schade, de tijd en het in gebreken blijven van jullie kant, dan lijkt me dat een goede oplossing.

Met vriendelijke groet,

 


Hey @DhrFaH, het beste wat ik voor je kan doen is 1 maand de abonnementskosten voor je vergoeden. Is dat een goede optie? Dan zet ik het meteen voor je in gang, dit zal dan worden verrekend op een volgend factuur. 


Beste Tommy,

Lees even de berichtgeschiedenis, dan snap je dat dit aanbod niet realistisch is.


Reageer