Skip to main content
Beantwoord

nieuwe klant maar na overzetten 14 dagen geen internet

  • 25 september 2024
  • 29 reacties
  • 367 Bekeken

Toon eerste reactie

29 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 4 oktober 2024

@DhrFaH Ik heb zojuist te horen gekregen dat het nieuwe modem onderweg is naar jou. Je ontvangt hierover een e-mail met een track & trace code om de bestelling te volgen en instructies om het oude modem terug te sturen. 

Zoals ik in mijn vorige bericht aangaf, hoe graag ik het ook wil, kan ik het modem niet voor je vergoeding. Mijn voorstel ga ik sowieso voor je in het systeem zetten (wanneer het probleem is afgemeld als opgelost). Ik probeer te denken in oplossingen, omdat ik je echt tegemoet wil komen. Wat ik je nog kan aanbieden als extra compensatie is een gratis TV-pakket naar keuze (m.u.v. Ziggo Sport, ESPN en Viaplay) voor 6 maanden. Dit bedrag zal dan in 1 keer worden verrekend met de volgende factuur. Laat je mij weten in welk pakket je interesse hebt? Houd er wel rekening mee dat je het pakket tegen die tijd opzegt met een maandopzeg termijn in achtneming (indien je hier geen gebruik meer van wil maken). 

Laat je het mij weten of het nieuwe modem werkt? Mocht dit toch niet het geval zijn, dan kijk ik graag opnieuw met je mee. Wellicht is er dan toch meer aan de hand. 

Als ik nog ergens anders bij kan helpen, verneem ik het ook graag. Ik sta voor je klaar! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 7 oktober 2024

Beste Teresa,

Als de enige vorm van tegemoetkoming korting is op diensten van Odido, dan zou ik graag korting op mijn internet abonnement hebben. Ik heb geen TV, dus een TV-pakket is aan mij niet besteed. Als ik een jaar lang internet krijg zonder abonnementskosten ter vergoeding voor al de geleden schade, de tijd en het in gebreken blijven van jullie kant, dan lijkt me dat een goede oplossing.

Met vriendelijke groet,

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13960 reacties
  • 7 oktober 2024

Hey @DhrFaH, het beste wat ik voor je kan doen is 1 maand de abonnementskosten voor je vergoeden. Is dat een goede optie? Dan zet ik het meteen voor je in gang, dit zal dan worden verrekend op een volgend factuur. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 7 oktober 2024

Beste Tommy,

Lees even de berichtgeschiedenis, dan snap je dat dit aanbod niet realistisch is.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen