Beantwoord

Nieuwe glasvezelverbinding bij in aanleg zijnd Delta-Netwerk

  • 29 November 2023
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Beste,

In mijn straat is Delta Netwerk bezig met het aanleggen van glas. Het sprietje ligt al bij de voorgevel.

Ik heb de bestelling al in de herfst van 2022 gedaan - eerst vraagbundeling, etc etc.

Op dit moment heb ik DSL van Odido, plus nog wat mobiele abonnementen. Ten tijde van het bestellen van glas, was Odido niet beschikbaar. In de loop van 2023 zijn Delta en Odido gaan samenwerken en hebben ze elkaars netwerken opengesteld.

Mijn vraag is dus ook: kan ik het bestelde Delta-abonnement nog wijzigen in een Odido-abonnement? Ik blijf liever gewoon klant namelijk :-)

Heeft iemand hier ervaring mee?

icon

Beste antwoord door eric 29 November 2023, 03:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @rvdv01 ,

Als Delta nog geen verbinding heeft geleverd en je ziet bij de postcode checker van Odido dat zij op jouw adres kunnen leveren,  annuleer dan je Delta bestelling.  Je hebt dat recht tot 14 dagen na oplevering van de dienst. (Niet 14 dagen na bestelling).

Daarna kun je binnen my-odido een snelheid verhoging bestellen.  Dan zal Odido de glasvezel aanvraag bij Delta doen en zodra zij het bij jou hebben aangelegd de Odido dienst installeren en activeren. 

Hoi @eric,

 

bedankt voor je reactie!
Odido geeft aan dat er geen glas is op mijn adres, dus ik kan dit helaas niet doen.

Maar in theorie zou het dus wel moeten kunnen zoals jij beschreef, dank je. Ik zal ze wel eens bellen. Onhandig dat je Odido niet gewoon kunt mailen oid.

Reputatie 7
Badge +14

Je hoeft ze niet te bellen,  alle afdelingen maken gebruik van dezelfde source, de postcode checker. Als die geen glasvezel aangeeft op jouw adres, dan is het nog niet bestelbaar via Odido.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @eric,

 

bedankt voor je reactie!
Odido geeft aan dat er geen glas is op mijn adres, dus ik kan dit helaas niet doen.

Maar in theorie zou het dus wel moeten kunnen zoals jij beschreef, dank je. Ik zal ze wel eens bellen. Onhandig dat je Odido niet gewoon kunt mailen oid.

Het zal beschikbaar worden zodra de aanleg is voltooid :) 

Reageer