Hoi @Kees Helminck, welkom op de Community!
Het is inderdaad niet heel verstandig van ons om jou een e-mail te sturen met dat de aansluiting vanaf 14 oktober actief is, terwijl hier meer tijd overheen gaat en je verbinding nog niet werkt. Waar het misgaat, is bij de koppeling tussen het aansluitsysteem van de netwerkbeheerder (KPN NetwerkNL) en de plandatum/activatiedatum die bij ons in het systeem door hen wordt doorgegeven. De activatiedatum van een verbinding kan overigens vóór de installatiedatum liggen. Dat heeft te maken met de overvolle agenda's van monteurs.
Geen zorgen wat betreft extra kosten: je zult pas gaan betalen vanaf het moment dat alles correct en werkend aangesloten is. Wij starten de facturatie pas op het moment dat de KPN monteur aan ons doorgeeft dat er een internetsignaal op de lijn is gezien.
Ik heb een rekening ontvangen voor vast internet over de maand oktober terwijl ik pas sinds 3 november een werkende verbinding heb. Rekeningnummer: TMT1014448399. Lossen jullie dit op?
Goedemorgen @Kees Helminck, de vergoeding is inmiddels al door een collega aangemaakt gelukkig. Doordat KPN na de eerste twee weken na de activatiedatum pas een oplossing had voor de defecte DSL-verbinding, startte de facturatie automatisch vanaf 14 oktober. Ik had dit moeten aangeven in mijn vorige bericht, mijn excuses!
Het te vergoeden bedrag zal op een volgende factuur verrekend worden met het maandbedrag. Er is een bevestiging per e-mail gestuurd zodat je het bedrag ook kunt zien. Er wordt bij de vergoeding gerekend vanaf 14 oktober tot en met 2 november. Dit komt in totaal uit op € 23,82 en zal in december of januari verrekend worden.