Skip to main content
Beantwoord

nieuwe aansluiting op XGS-PON glasvezel

  • 20 May 2024
  • 7 reacties
  • 268 Bekeken

Ik heb nu KPN XGS-PON en gebruik de Fritzbox 5590 met een eigen ONT. Ik stap over op Odido en heb nu alleen een modem ontvangen en geen ONT. Ik heb Odido gebeld en die gaven aan dat het wel goed zou komen..
Gaat dit nu echt goedkomen of moet ik toch nog een keertje bellen en vragen om een ONT.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jan310909 

Heb je nu een zwarte Genexis XGSPON thuis met de lampjes power, connection en alarm? Die zal worden gebruikt indien je met Odido ook op KPN WBA blijft.

Reputatie 1

Ik blijf idd op het KPN netwerk. Die genexis heb ik ook nog wel ergens liggen.

Het is mij nu duidelijk wat ik kan verwachten!

Bedankt!

Reputatie 1

Vandaag was de overstap. Is op een drama uitgelopen. Geen internet meer… echt zwaar klote.

Ik hoop niet dat ik spijt ga krijgen van ODIDO.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jan310909, de monteur heeft een ticket voor je aangemaakt voor onze technische dienst. Zij zullen dit zo spoedig mogelijk oppakken en de juiste aansturing bieden. Hopelijk kunnen we dit snel verhelpen! 

Reputatie 1

Ik heb inmiddels internet, maar heb 8 dagen zonder internet gezeten! Ik denk dat Odido nog heel wat stappen moet maken om overstappen beter te laten verlopen. Je leest best vaak dat het mis gaat!

Reputatie 7
Badge +14

hoi @jan310909 ,

Inderdaad jammer dat dit niet direct werkte. Je abonnement start pas , ook qua facturatie, op het moment dat de router online komt. Hoe is het verder met de snelheid?

Reputatie 1

Overdag prima maar in de avond lijkt er wel een grote vertraging te zijn. Het duurt lang voordat  de webpagina's laden en ook NL-Ziet heeft meer tijd nodig om een tv kanaal af te spelen. 

Reageer