We hebben een probleem met een speeltuin in Eygelshoven die wij beheren. De postcode van de speeltuin is 6464HK en het huisnummer 66. We zijn op zoek naar een alles in 1 abonnement omdat we internet en tv willen aanbieden en camera's willen plaatsen voor de veiligheid van de kinderen. Ook telefonisch zouden we graag via een vaste lijn bereikbaar willen zijn. Wanneer we de postcodececk bij T-Mobile, KPN of bijvoorbeeld op een vergelijkingssite zoals https://www.allesin1glasvezelvergelijken.nl/alles-in-1/ doe is de postcode niet bekend, terwijl deze wel juist is en sinds jaren gebruikt wordt.
Op aanraden van Ziggo en KPN hebben we geprobeerd om een offerte aan te vragen via https://www.mijnaansluiting.nl/
Zelfs hier kan ik geen offerte aanvragen omdat de postcode met het huisnummer niet zou kloppen.
De speeltuin is echter sinds jaren op dat adres.
Is er iemand bij t-mobile die we kunnen contacteren of bestaan er andere mogelijkheden om aan een aansluiting te komen?
Bladzijde 1 / 1
Heb op een aantal vergelijkingssites gekeken alleen providercheck.nl geeft de locatie aan en welke aansluitingen mogelijk zijn.
Ook fourstack.nl kent de locatie niet, terwijl deze vaak als leidraad wordt gebruikt.
Ook fourstack.nl kent de locatie niet, terwijl deze vaak als leidraad wordt gebruikt.
Dit kan helaas niet kloppen want er ligt niet eens een aansluiting in de meterkast, die zal dus gelegd moeten worden. Probleem is dat zoals je al aangeeft fourstack en ook https://www.mijnaansluiting.nl/ de locatie beiden niet kennen.
Hi Eendracht, wat een mooi initiatief! Je was zeker op de goede weg! Als er geen aansluiting aanwezig is dan moet deze via de netbeheerder aangelegd worden en je kan dit inderdaad aanvragen via www.mijnaansluiting.nl. Als hier ook het adres niet bekend is dan zal je nog een stapje verder moeten en kan je het beste contact opnemen met de gemeente voor een huisnummerbesluit. De gemeente kan dan ook gelijk de registratie in de Gemeentelijke Basis Adminstratie controleren. Het huisnummerbesluit kan je doorsturen aan de netbeheerder en zij kunnen het adres dan als het goed is toevoegen aan hun bestand en een aansluiting aan gaan leggen.
Ik spreek hier even uit mijn werkervaring bij de netbeheerder voor stroom en gas maar voor Internet/TV/Bellen werkt het volgens hetzelfde principe. Neem indien mogelijk ook zeker even telefonisch contact op met de netbeheerder, de contactgegevens vind je op www.mijnaansluiting.nl. Zij kunnen je hier ongetwijfeld mee op weg helpen! Laat je nog even weten of het gelukt is? 😉
Ik spreek hier even uit mijn werkervaring bij de netbeheerder voor stroom en gas maar voor Internet/TV/Bellen werkt het volgens hetzelfde principe. Neem indien mogelijk ook zeker even telefonisch contact op met de netbeheerder, de contactgegevens vind je op www.mijnaansluiting.nl. Zij kunnen je hier ongetwijfeld mee op weg helpen! Laat je nog even weten of het gelukt is? 😉
Volgens het kadaster bestaat het adres niet.
Hallo allemaal,
we zijn een stukje verder en hebben de gemeente gecontacteerd. Het adres is verwijderd uit het kadaster maar zal weer toegevoegd worden. Het is dus even afwachten. Dit gaat zeker goedkomen!
we zijn een stukje verder en hebben de gemeente gecontacteerd. Het adres is verwijderd uit het kadaster maar zal weer toegevoegd worden. Het is dus even afwachten. Dit gaat zeker goedkomen!
Hi Eendracht, top! Wel wat bijzonder dat de gemeente het adres verwijderd heeft uit het kadaster maar zo te horen gaat dat helemaal lukken!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.