een email gekregen dat ik (ivm glasvezel) een nieuwe modem heb ontvangen en dat ik de oude moet terug sturen maar ik heb nog geen nieuwe en nog steeds geen glasvezel wat nu?
Hoi
Gelukkig nieuwjaar!
hoi hoi het installatiepakket voor glasvezel ontvangen moet ik nu wachten dat er een afspraak voor de monteur wordt gemaakt of moet ik zelf de afspraak maken? mvg dre
heb dezelfde dag een email ontvangen dat ik binnen 3 dagen iets zou horen helaas tot op heden nog niets gehoord …..heb in de afgelopen maanden al zoveel mensen binnen en buiten gehad en nog heb ik het niet
????????
Ook is het niet toegestaan om in verschillende topics dezelfde vraag te stellen. Het helpt niet. Sorry! Elke nieuwe topic komt onder aan de lijst binnen dat schiet dus ook niet op.
Wat ik kan doen is om dit topic extra onder de aandacht van de moderators te brengen. Geen garantie maar ga mijn best doen! Ondertussen kan jij in de DHL topic kijken of er al iets onderweg is?
MVG
ik weet niet echt hoe het hier werkt sorry …. maar aan dhl heb ik niets ik heb namelijk alles al liggen hier (ontvangen) het gaat over de afspraak om het aan te sluiten
Bovendien is het ook nog eens mijn fout, ik heb het niet goed begrepen.
Heb je nog geen mail ontvangen om een afspraak te maken? (Ook niet in je spambox)
Hopelijk reageren de moderators zodat ze je verder kunnen helpen.
nee helaas niet want hou dat juist goed in de gaten …. nou hopelijk reageren ze dan idd grt dre
dankjewel we wachten weer af grt dre
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.