Ik zag dat op dit forum T-Mobile klanten beter worden geholpen dus ik hoop dat iemand mij kan helpen met het onderstaand probleem.
Op 16 september heb ik een nieuw glasvezelabonnement afgesloten bij T-Mobile. Ik ben overgestapt van KPN Glasvezel. Tijdens het bestellen werd aangegeven dat ik niet zonder internet zou komen zitten en dat de overstap netjes geregeld zou worden. Ik mocht een datum kiezen voor de overstap en wanneer de monteur zou kunnen langskomen. Ik heb gekozen voor 19 oktober (ruim een week na mijn vakantie; ik heb hier een bevestiging van gekregen).
Op 29 september kreeg ik een mail van T-Mobile dat mijn T-Mobile Thuis abonnement nu werkt en een mail dat op 30 september (tijdens mijn vakantie in het buitenland) iemand van Guidion is langs geweest en werkzaamheden heeft verricht, met daarin ook een werkbon met mijn naam maar een handtekening van iemand anders. Dat is heel raar want ik was dus op vakantie en niemand is thuis geweest. Verder had ik de afspraak op 19 oktober staan.
Ik ben gisteren (10 oktober) terug gekomen van mijn vakantie en ik zit nu zonder internet. Ik heb met Guidion gebeld, maar die heeft de werkorder afgesloten omdat ze dus zogenaamd 30 september zijn lansg geweest en geven aan dat ze verder niks kunnen doen. Ik ben toen door Guidion doorverbonden met T-Mobile, ik heb de klantenservice gevraagd of een werkorder kan worden gestuurd naar Guidion zodat ze een monteur kunnen langs sturen. De klantenservice gaf aan dat ze dit zouden doen, maar vandaag met Guidion gebeld en zij geven aan dat ze niks hebben ontvangen. Ik heb weer gebeld naar T-Mobile en ik krijg iemand onverstaanbaar aan de lijn die vertelt dat ik naar een nummer van Primevest moet bellen (??). Dit gaat dus helemaal mis, dus vandaar mijn vraag:
Kan iemand hier alsjeblieft regelen dat een monteur langskomt en het glasvezelinternet aansluit?
Wij zitten nu zonder internet en met thuiswerken gaat dat lastig. Mijn vriendin en ik zijn bijna door onze databundels heen en komen zo morgen zonder internet te zitten en kunnen dus niet meer werken.