ik heb heledag thuis gewacht, maar geen monteur gezien, heb guidion contact opgenomen, verwijs via odido voor nieuw afspraak ..
ik heb heledag thuis gewacht, maar geen monteur gezien, heb guidion contact opgenomen, verwijs via odido voor nieuw afspraak ..
Hi
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en de monteur heeft aangegeven dat de wijkcentrale niet toegankelijk was en dat je niet thuis was. Ik heb Guidion direct opnieuw voor je aangestuurd, je ontvangt zo direct een bericht om een afspraak in te plannen met de monteur. Hopelijk kan de volgende monteur wel in de wijkcentrale. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Alvast bedankt.
Goedendag,
Op 18 juli heb ik de afspraak met Guidion geannuleerd omdat hij zich niet aan de afspraak heeft gehouden. Hij zou in eerste instantie tussen 8-12 uur komen, rond 12 uur heeft hij gebeld dat hij later kwam, namelijk tussen 12;24u en 13;15 uur. Om 15:15 uur was hij er nog steeds niet en aangezien ik rond 16 uur de deur uit moest, heb ik de afspraak geannuleerd.
Ik wil dus graag een nieuwe afspraak maken, kunnen jullie mij een nieuwe mail sturen met link aub?
Alvast bedankt
Hoi
Voor nu kijk ik uit naar je afspraak met Guidion aankomende vrijdag, ik weet zeker dat ze ditmaal meer voor je kunnen betekenen!
Hallo,
Dit keer wel een monteur die op de afgesproken tijd kwam.
Installatie verliep vlot, goede service dus ik ben tevreden.
Dank!
Fijn om te horen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.