Skip to main content

Hoi,
Ik heb in november een glasvezel abonnement afgesloten die per eind januari in gaat.

Nu heb ik in december succesvol geboden op een woning en is de sleutel overdracht in februari.

Kan ik het abonnement nog iets later laten ingaan met behoudt van de actievoorwaarden? Lijkt me zonde om in een paar weken tijd 2 keer aan te laten sluiten (als dit niet uitmaakt dan ook prima natuurlijk).
Als dat mogelijk is, hoe moet er weer een update naar mijn huidige provide zodat die door blijft lopen tot ik daadwerkelijk verhuis?

Alvast bedankt voor de feedback.

Groeten.

Hi ​@Gebruiker112233, wat leuk! Gefeliciteerd met je nieuwe woning. Begrijp ik het goed en is dit dus een ander adres als waar nu je Glasvezel aanvraag op loopt? Ik kan dit adres echter niet meer aanpassen, wij zijn nu bezig met de oplevering op dit adres. Wil je de aanvraag op je nieuwe adres, dan moeten we deze annuleren en kun je een nieuwe aanvraag doen. We hebben nu de Haastmakers deal, dus ook daar ga je een top korting uit halen. Laat je mij weten of ik deze aanvraag kan annuleren?

Hoi Cheyenne,

Mijn huidige actie is veel beter dus ik heb liever mijn actie.
Wat gebeurt er dan als ik toch laat opleveren? Dan kan ik opzeggen zodra ik verhuis en opnieuw afsuiten waar ik wil?

Klinkt een beetje als gestraft worden omdat ik verhuis (in mijn geval dan).

Hoi ​@Gebruiker112233, ik geef je graag duidelijkheid hierover! Bij een verhuizing ga je een nieuw abonnement aan met de acties die op dat moment gelden. Je kunt daarom niet je huidige contract meeverhuizen. Natuurlijk kun je wel eerst gebruik maken van je huidige abonnement op je adres. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Ok dat is jammer.

graag duidelijk uitleg hoe ik dit moet inschieten dan.

even wat ik denk:

1. Huidige abonnement opzeggen zodra ik overga zonder boete omdat ik ga verhuizen (wat moet ik aanleveren?)
  2. apart een nieuwe aanvraag doen voor de nieuwe locatie.

ik doe dus geen verhuisaanvraag.

Hey ​@Gebruiker112233, als jij een verhuisbewijs hebt dan kan ik het huidige abonnement voor je opzeggen. Die mag je hier met ons delen, zorg dan wel dat je alle privégegevens doorgestreept hebt. Daarna kun je zelf via de website een nieuwe aanvraag doen. 

Ok. Zodra ik mijn verhuisewijs heb (doe wel die van de gemeente) geef ik die door.

bedankt voor de snelle reactie.

Reageer