Skip to main content
Beantwoord

Nieuw abonnement meeverhuizen

Hoi,
Ik heb in november een glasvezel abonnement afgesloten die per eind januari in gaat.

Nu heb ik in december succesvol geboden op een woning en is de sleutel overdracht in februari.

Kan ik het abonnement nog iets later laten ingaan met behoudt van de actievoorwaarden? Lijkt me zonde om in een paar weken tijd 2 keer aan te laten sluiten (als dit niet uitmaakt dan ook prima natuurlijk).
Als dat mogelijk is, hoe moet er weer een update naar mijn huidige provide zodat die door blijft lopen tot ik daadwerkelijk verhuis?

Alvast bedankt voor de feedback.

Groeten.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Gebruiker112233, wat leuk! Gefeliciteerd met je nieuwe woning. Begrijp ik het goed en is dit dus een ander adres als waar nu je Glasvezel aanvraag op loopt? Ik kan dit adres echter niet meer aanpassen, wij zijn nu bezig met de oplevering op dit adres. Wil je de aanvraag op je nieuwe adres, dan moeten we deze annuleren en kun je een nieuwe aanvraag doen. We hebben nu de Haastmakers deal, dus ook daar ga je een top korting uit halen. Laat je mij weten of ik deze aanvraag kan annuleren?

Bekijk origineel

14 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • Antwoord
  • 2 januari 2025

Hi ​@Gebruiker112233, wat leuk! Gefeliciteerd met je nieuwe woning. Begrijp ik het goed en is dit dus een ander adres als waar nu je Glasvezel aanvraag op loopt? Ik kan dit adres echter niet meer aanpassen, wij zijn nu bezig met de oplevering op dit adres. Wil je de aanvraag op je nieuwe adres, dan moeten we deze annuleren en kun je een nieuwe aanvraag doen. We hebben nu de Haastmakers deal, dus ook daar ga je een top korting uit halen. Laat je mij weten of ik deze aanvraag kan annuleren?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 2 januari 2025

Hoi Cheyenne,

Mijn huidige actie is veel beter dus ik heb liever mijn actie.
Wat gebeurt er dan als ik toch laat opleveren? Dan kan ik opzeggen zodra ik verhuis en opnieuw afsuiten waar ik wil?

Klinkt een beetje als gestraft worden omdat ik verhuis (in mijn geval dan).

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2241 reacties
  • 3 januari 2025

Hoi ​@Gebruiker112233, ik geef je graag duidelijkheid hierover! Bij een verhuizing ga je een nieuw abonnement aan met de acties die op dat moment gelden. Je kunt daarom niet je huidige contract meeverhuizen. Natuurlijk kun je wel eerst gebruik maken van je huidige abonnement op je adres. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 3 januari 2025

Ok dat is jammer.

graag duidelijk uitleg hoe ik dit moet inschieten dan.

even wat ik denk:

1. Huidige abonnement opzeggen zodra ik overga zonder boete omdat ik ga verhuizen (wat moet ik aanleveren?)
  2. apart een nieuwe aanvraag doen voor de nieuwe locatie.

ik doe dus geen verhuisaanvraag.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14078 reacties
  • 3 januari 2025

Hey ​@Gebruiker112233, als jij een verhuisbewijs hebt dan kan ik het huidige abonnement voor je opzeggen. Die mag je hier met ons delen, zorg dan wel dat je alle privĂ©gegevens doorgestreept hebt. Daarna kun je zelf via de website een nieuwe aanvraag doen. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 3 januari 2025

Ok. Zodra ik mijn verhuisewijs heb (doe wel die van de gemeente) geef ik die door.

bedankt voor de snelle reactie.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 10 februari 2025

Ik heb inmiddels mijn verhuizing doorgegeven aan de gemeente (per 1 maart).
De bevestiging kan ik hier toevoegen. Welke gegevens moeten jullie nog kunnen zien.
Deel liever geen persoonsgegevens op de community.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2799 reacties
  • 11 februari 2025

Hi ​@Gebruiker112233, dat is fijn! Deze kunnen wij gebruiken voor de opzegging. Een verhuisbewijs is een officieel document. Het kan een einde verhuurcontract zijn van de verhuurder of een verkoopcontract van een koophuis. Ook kan het een verhuur- of koopovereenkomst zijn van het nieuwe adres. Tenslotte accepteren we ook een bewijs van inschrijving van de gemeente (BRP, basisregistratie personen). Kan je één van bovenstaande documenten naar ons sturen? Via de Community kan dat door het document in een Wetransfer link te plaatsen en deze in jouw Community profiel onder het kopje '’Info voor moderator'’ te delen. Deze informatie is alléén voor ons moderators zichtbaar, je gegevens zijn dus veilig. Ook mag je gevoelige informatie wegstrepen.

Wil je het niet via deze weg delen? Dan kan je ook het delen via bijvoorbeeld een privébericht op jouw X of Facebook account. Hier kan je gelijk documenten in het privégesprek delen! Vergeet dan niet te verwijzen naar dit topic, zodat mijn collega's weten hoe en wat!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 11 februari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Gebruiker112233, dat is fijn! Deze kunnen wij gebruiken voor de opzegging. Een verhuisbewijs is een officieel document. Het kan een einde verhuurcontract zijn van de verhuurder of een verkoopcontract van een koophuis. Ook kan het een verhuur- of koopovereenkomst zijn van het nieuwe adres. Tenslotte accepteren we ook een bewijs van inschrijving van de gemeente (BRP, basisregistratie personen). Kan je één van bovenstaande documenten naar ons sturen? Via de Community kan dat door het document in een Wetransfer link te plaatsen en deze in jouw Community profiel onder het kopje '’Info voor moderator'’ te delen. Deze informatie is alléén voor ons moderators zichtbaar, je gegevens zijn dus veilig. Ook mag je gevoelige informatie wegstrepen.

Wil je het niet via deze weg delen? Dan kan je ook het delen via bijvoorbeeld een privébericht op jouw X of Facebook account. Hier kan je gelijk documenten in het privégesprek delen! Vergeet dan niet te verwijzen naar dit topic, zodat mijn collega's weten hoe en wat!

Ik heb een wetransfer link geplaatst. Ik moest wel een “Email to”  invullen en aangezien ik die van jullie niet heb, heb ik die van mijn werk ingevuld.
Hopelijk kan je het document dan nog wel downloaden.

Ik hoor graag of dit voldoende is en per wanneer het abonnement opgezegd wordt.
(de e-mail bij het abonnement voor dit adres is ook aangepast naar die van mijn werk, anders kon ik mijn nieuwe abonnement niet koppelen aan mijn e-mail adres (tenminste lukte mij niet in hetzelfde Odido account.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2799 reacties
  • 12 februari 2025

Dank ​@Gebruiker112233! Het document is akkoord, mag ik de aanvraag per direct opzeggen? Of per een gewenste datum?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 12 februari 2025

Hoi Cheyenne,

Graag per 1 maart opzeggen.

mvg,

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2799 reacties
  • 13 februari 2025

Hi ​@Gebruiker112233, dank! Check mijn PB aan jou, ik wil voor de zekerheid iets controleren!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2799 reacties
  • 13 februari 2025

Hi ​@Gebruiker112233, het is bij deze geregeld. Je krijgt nog een bevestiging per e-mail, ook met informatie over de retour. Veel plezier op je nieuwe adres! đŸ˜

• 0 reacties
  • 13 februari 2025

Odido stuur me van het kastje naar de muur ze hebben al me gegeven al ook me klantnummer maar weigeren echte de beloofde compensatie in orde te maken voor 20 maanden verschrikkelijk internet en elke dag uitval daarvan gelukkig na overstap naar kpn nooit meer last gehad van problemen odido kom nu gewoon is je beloftes na hier nog maals mijn klantnummer en dubbele topics mogen niet maar ik moet wel als jullie mij bewust negeren 

1.21812846

1.21812846

1.21812846

1.21812846

1.21812846

1.21812846

1.21812846

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen