Goedemiddag @Jason1990, heel hartelijk welkom op de Community! ♂️
Altijd leuk om een naamgenoot te ontmoeten - beetje flauw wellicht, maar zo vaak zie je geen Jasons op de Community verschijnen.
Afijn, on topic: het systeem herkent het aansluitadres en ziet dan meteen een obstructie als jij al een bestaand abonnement op dat adres hebt; ongeacht of het DSL of Glas is. Dit is ingesteld om te voorkomen dat jan en alleman aanvragen kunnen doen op jouw adres en daarmee de lijn kunnen “kapen”. Spijtig genoeg komt het nogal eens voor dat er onbedoeld toch afsluiting van de originele lijn voorkomt omdat de order toch onverhoopt gepusht is. Dat willen we graag zoveel mogelijk voorkomen. Vandaar dat ons overstap-team erbovenop zit bij dubbele aanvragen op 1 adres! Als dan ook nog blijkt dat de persoonsgegevens overeenkomen, wordt een aanvraag vaak meteen afgewezen.
Uiteraard is het echter gewoon mogelijk voor ons om de nieuwe aanvraag erdoorheen te pushen, dus dat wil ik graag voor je in orde maken - dan haal ik de obstructie eraf zodra de aanvraag net binnen is. Kun je mij toezeggen hoe laat je vandaag de nieuwe aanvraag indient online? Dan haal ik direct de obstructie eraf en kunnen we daarna, zodra de nieuwe plandatum voor Glas bekend is, een einddatum op je DSL-abonnement plaatsen zodat je geen dubbele kosten hebt. Is dat een ideetje?
Goedemiddag @Jason1990, heel hartelijk welkom op de Community! ♂️
Altijd leuk om een naamgenoot te ontmoeten - beetje flauw wellicht, maar zo vaak zie je geen Jasons op de Community verschijnen.
Afijn, on topic: het systeem herkent het aansluitadres en ziet dan meteen een obstructie als jij al een bestaand abonnement op dat adres hebt; ongeacht of het DSL of Glas is. Dit is ingesteld om te voorkomen dat jan en alleman aanvragen kunnen doen op jouw adres en daarmee de lijn kunnen “kapen”. Spijtig genoeg komt het nogal eens voor dat er onbedoeld toch afsluiting van de originele lijn voorkomt omdat de order toch onverhoopt gepusht is. Dat willen we graag zoveel mogelijk voorkomen. Vandaar dat ons overstap-team erbovenop zit bij dubbele aanvragen op 1 adres! Als dan ook nog blijkt dat de persoonsgegevens overeenkomen, wordt een aanvraag vaak meteen afgewezen.
Uiteraard is het echter gewoon mogelijk voor ons om de nieuwe aanvraag erdoorheen te pushen, dus dat wil ik graag voor je in orde maken - dan haal ik de obstructie eraf zodra de aanvraag net binnen is. Kun je mij toezeggen hoe laat je vandaag de nieuwe aanvraag indient online? Dan haal ik direct de obstructie eraf en kunnen we daarna, zodra de nieuwe plandatum voor Glas bekend is, een einddatum op je DSL-abonnement plaatsen zodat je geen dubbele kosten hebt. Is dat een ideetje?
Hallo Jason,
Onze naam komt inderdaad niet heel vaak voor! al hoor ik hem wel steeds vaker bij de kleinere kinderen.
Heel erg bedankt voor het spoedige antwoord! het klinkt als een prima plan. Ik kan eventueel vandaag rond 14.30 de bestelling plaatsen? is dit een optie?
De volgende optie voor mij is tussen 17.15 en 19:00
Sorry ik heb dit gemist; kan het vanmiddag tussen 12:00 en 15:00? Als dit niet lukt, heb ik geen tijdgat om de order meteen door te pushen. Wat in dat geval het beste werkt, is om contact op te nemen met onze telefonisten via 0800-0092. Als je dan de situatie uitlegt, pakken zij het verder voor je op!
Ja dit werkt wel lastig inderdaad, ik ga het nogmaals proberen via het telefoonnummer en laat het je weten de vorige keer leverde dat geen succes op! toen was het nog "niet" mogelijk
@Jason1990 Is het inmiddels gelukt? Mocht je nog hulp nodig hebben, laat het mij dan weten. @Jason van Odido en ik staan altijd klaar om je verder te helpen!
Hoi Teresa!
Het is gelukt, mooi op tijd ook want het VDSL heeft flinke kuren sinds afgelopen vrijdag. Vandaar dat ik ook overstap op glasvezel!
@Jason van Odido bedankt voor je hulp.