Ik heb 2 maanden geleden gebeld om me te laten informeren voor T-mobile thuis, omdat ik op mezelf ging wonen. Mijn mobiel sim only loop ook bijna af dus ik wou kijken of ik bij T-mobile bleef of ergens anders een combi thuis/mobiel nam. Toen gekozen voor mn mobiel om te zetten naar unlimited data en T-mobile thuis te nemen met 1000mbps en dit is verder over de telefoon geregeld. Tijdens dit gesprek is bij alleen niet verteld over de eenmalige kosten die er bij zouden komen, dus ik was aardig verrast toen dit opeens werd afgeschreven. Hoord dat niet altijd vermeld te worden? Ook aan de telefoon
Niet vermelde eenmalige kosten
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
Goed punt en absoluut belangrijke feedback: volgens mij is iedereen er voorstander van om zo correct en volledig mogelijk geïnformeerd te worden, dat geldt voor alle kanalen waarop besteld kan worden: telefonisch, online, in de T-shops en deur-aan-deur. Dat dit niet gedaan is, is erg jammer en ik kan me best voorstellen dat je hier enigszins verrast door bent, sorry!
Dat gezegd hebbende, ben ik het ook eens met
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.