Skip to main content

Enige tijd geleden een Wifi-punt aangevraagd, destijds wel een bevestigingsmail gehad maar niets ontvangen. Na contact gezocht te hebben is dit alsnog in orde gemaakt (de aanvraag was ergens vast komen te zitten in het T-mobile systeem) en kwamen diverse apparatuur mails binnen waaronder een “Je vervangende apparatuur is onderweg” mail.
Er was hier natuurlijk geen sprake van vervanging en zoals verwacht heb ik nu een mail “Vergeet je niet je apparatuur terug te sturen” ontvangen. Er valt niets terug te sturen, via welke weg kan ik dit proces stoppen om te voorkomen dat 70,- in rekening wordt gebracht...

Beste @antaflu Welkom in de community van TM.

Ik ga hulp voor je zoeken zodat dit opgelost kan worden.

Zelf zou ik een lege doos sturen met een briefje erin 😂 (grapje)  een spookdoos

Hopelijk kunnen de moderators je helpen.

Groetjes 


Goedemiddag @antaflu, sorry dat het misgegaan is in ons systeem - daar hoor jij niet de dupe van te worden. Ik heb het door onze specialist recht laten zetten. Je zult geen boete ontvangen en alle binnenkomende mails aangaande retourneren, mag je linea recta de prullenmand in doen verdwijnen.

Nogmaals excuses en alvast een prachtig weekend toegewenst!


@Jason 
10 oktober een mail van T-Mobile ontvangen dat ik te laat ben met terugsturen. 11 oktober maar even gebeld en, ondanks de toezegging van Jason, gaat er inderdaad 70,- euro in rekening worden gebracht. Spijtig, maar het goede nieuws is dat de medewerker het in de gaten gaat houden en zodra het kan gaat hij het crediteren. We zijn benieuwd.


@antaflu De “onzichtbare” extra wifi-extender die bij ons nog niet afgemeld was, is door mij op 1 oktober afgemeld. Er staat een grote streep door het product heen, dus ik begrijp oprecht niet waarom nu gemeld wordt dat dit niet het geval is. Ik zal contact opnemen met de betreffende collega en aangeven dat dit niet correct is. 

Wat betreft een onterechte boete: indien er toch een afkoopsom in rekening zal worden gebracht, zal onze financiële afdeling dit bedrag inderdaad vergoeden. Er is nu sprake van een klein misverstand tussen verschillende afdelingen, daar mag jij nooit de dupe van worden: excuses hiervoor! 

Ik zal de situatie elke dag monitoren en zodra er iets wijzigt, regel ik met de collega en de afdeling dat hier actie op ondernomen wordt.