Enige tijd geleden een Wifi-punt aangevraagd, destijds wel een bevestigingsmail gehad maar niets ontvangen. Na contact gezocht te hebben is dit alsnog in orde gemaakt (de aanvraag was ergens vast komen te zitten in het T-mobile systeem) en kwamen diverse apparatuur mails binnen waaronder een “Je vervangende apparatuur is onderweg” mail.
Er was hier natuurlijk geen sprake van vervanging en zoals verwacht heb ik nu een mail “Vergeet je niet je apparatuur terug te sturen” ontvangen. Er valt niets terug te sturen, via welke weg kan ik dit proces stoppen om te voorkomen dat 70,- in rekening wordt gebracht...
Beste
Ik ga hulp voor je zoeken zodat dit opgelost kan worden.
Zelf zou ik een lege doos sturen met een briefje erin (grapje) een spookdoos
Hopelijk kunnen de moderators je helpen.
Groetjes
Goedemiddag
Nogmaals excuses en alvast een prachtig weekend toegewenst!
10 oktober een mail van T-Mobile ontvangen dat ik te laat ben met terugsturen. 11 oktober maar even gebeld en, ondanks de toezegging van Jason, gaat er inderdaad 70,- euro in rekening worden gebracht. Spijtig, maar het goede nieuws is dat de medewerker het in de gaten gaat houden en zodra het kan gaat hij het crediteren. We zijn benieuwd.
Wat betreft een onterechte boete: indien er toch een afkoopsom in rekening zal worden gebracht, zal onze financiële afdeling dit bedrag inderdaad vergoeden. Er is nu sprake van een klein misverstand tussen verschillende afdelingen, daar mag jij nooit de dupe van worden: excuses hiervoor!
Ik zal de situatie elke dag monitoren en zodra er iets wijzigt, regel ik met de collega en de afdeling dat hier actie op ondernomen wordt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.