Skip to main content

Afgelopen dinsdag is mijn Odido thuis pakket geïnstalleerd door de medewerker van Guidion, ik zat al een tijdje te wachten dus was blij dat in aangesloten werd.

Echter bleef het lampje rood knipperen en ik bleek ik volgens hem nog niet ‘gepatched’ te zijn in de wijkcentrale, hij kon in zijn interne systeem zien dat hiervoor ook nog geen datum was aangemaakt.

Hij vertelde me dat als ik donderdag nog geen internet had ik contact moest zoeken met Odido, dus dat is bij deze. 

Kunt u mij vertellen of er al meer bekend is over de datum waarop mijn verbinding ‘gepatched’ wordt en zo ja wanneer dat dan is?

 

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet, Jens

Hoi @Jens2a, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat de monteur een ticket voor je geopend heeft voor onze techneuten. Het ticket staat nog open en we wachten nog op antwoord. We hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen. Zodra we hier meer informatie over hebben zullen we contact met je opnemen!


Reageer