Skip to main content

Ik kreeg een email van T-mobile dat afgelopen vrijdag de netwerkpartner de glasvezelaansluiting in mijn huis zou aanleggen. 

Afgelopen vrijdag is er niemand geweest.

Zojuist na veel zoeken eindelijk de supportafdeling van T-mobile gebeld en die geeft aan dat KPN dat moet doen. Naar ik weet is dat altijd Open Dutch Fiber geweest. Maar de meneer verzekerde mij dat het KPN is. En of ik dan even KPN wil bellen om te vragen waarom ze niet zijn geweest. Alleen klopt het nummer dat hij geeft niet.

Waar moet ik nou heen? Ik heb een product van T-mobile besteld, dan moeten zij toch zorgen voor dat alles goed verloopt en niet de klant opzadelen met contact met hun partners.

Ik heb al in maart besteld, toen lag de glasvezel er dus al. Waarom duurt dit zolang?

En bij wie kan ik nu terrecht?

Hi @Choppy, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat Fiber op 16-06 langs zou komen om de kabel naar binnen te trekken. Ik vind het erg apart dat hier niet over gebeld is. Ik heb daarom Fiber aan de mouw getrokken om een nieuwe afspraak in te plannen of informatie te geven waarom het nog niet mogelijk zou zijn. KPNNetwerkNL heeft er inderdaad niks mee te maken, dat heeft een collega niet juist vermeld. Open Dutch Fiber is inderdaad de onderaannemer die hier verantwoordelijk voor is. Houd je telefoon in de gaten, ze gaan contact met je opnemen en een update geven! 


Reageer