Goed nieuws: De verstoring van vanmiddag lijkt nu verholpen te zijn. Een herstart van het modem en de TV Box zou de diensten bij jou moeten herstellen! Zie hier het topic waar we je op de hoogte houden: TV Box geeft foutmelding.
De regio waar Internet nog achterwege blijft, is 42xx. Dit is Gorinchem, maar ook Meerkerk en Tienhoven.
Storingen bij T Mobile thuis.
Vanaf 4 mei hebben wij 24 uur lang tot 5 mei geen tv ontvangen en internet,
na een reset van de klantenservice was de storing verholpen met als resultaat geen wifi meer.
5 mei opnieuw gebeld en de back office moest dit maar oplossen de mensen van de klantenservice hebben geen of te weinig bevoegdheden om dit op te lossen. advies reset het modem nogmaals en binnen 24 uur wordt u gebeld.
6 Mei weer gebeld nog geen wifi internet is slecht back office heeft het druk en nog steeds geen actie ondernomen.
7 mei einde dag wederom gebeld medewerker van de klantenservice wilt weer van allerlei testen uitvoeren en ziet geen opdracht bon voor de back office staan. deze medewerker komt tot de zelfde conclusie we hebben geen wifi of internet. ook deze medewerker belooft verbetering en maakt een ticket aan voor de back office.
vandaag 12 mei situatie ongewijzigd !!! geen internet en nu ook geen TV meer t mobile laat ons gewoon zitten met ons probleem. als oplossing geven ze ons een credit nota voor het internet thuis die krijgen we nu 1 maand gratis. NOU GOEDE OPLOSSING ZONDER INTERNET DAT BINNEN KOMT OP ONS ADRES.
resultaat toren hoge data kosten op ons mobiele abonnement en nog steeds geen oplossing.
voor ons staat de 22 van deze maand een verhuizing gepland van T-Mobile Thuis naar een andere glasvezel aanbieder waarvan ik nu al weet dat dit beter wordt.
met alle ervaringen met t mobile overweeg ik nu een juridische claim in te dienen en mijn andere abonnementen ook op te zeggen.
de organisatie is naar mijn inziens niet kundig genoeg bij problemen en vooral niet klant gericht in het zoeken naar een oplossing.
Edwin Amse
@beviolet1969 Ik zie dat ook bij jou alles inmiddels weer als een zonnetje werkt! Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen laat het dan zeker weten!
Zelfs via de community is het moeilijk iemand of natmaak te bereiken. Sinds 2 maanden geleden maar gestopt met klagen want dat helpt toch niet. Heb nu al weer 15 keer het modem moeten resetten , de tv ontvanger 2 keer zoveel . Met deze tijd zelfs naar een ander adres gegaan om internet te hebben voor schoolwerk van mijn kinderen.
Bij klagen en meerdere monteurs zelfs dan is er geen vriendelijkheid van tmobile . Voor diegene die dit leest , ik heb nog even te gaan helaas maar als jij bedenkt over aanbieder. Neem NOOIT tmobile thuis. Je bent slecht een nummer en inkomsten bron. Ze durven niet eens te bellen als ik daarom vroeg.
De mods hier op het forum doen over het algemeen een stapje of 2 meer, maar zijn ook aan bepaalde regels gebonden, en dit is en blijft een klant helpt klant forum en als het nodig is komen de mods erbij om te ondersteunen, dus hier moet je geen snelheid verwachten, wel de oplossing in de meeste gevallen.
Hey
Erg jammer om te lezen dat je overstap tot nu toe met horten en stoten is verlopen. Gelukkig is er licht aan het einde van de tunnel! Wanneer ik naar je gegevens kijk dan zie ik dat komende woensdag (6 mei) de oplevering gepland staat. Vanaf die datum kun je na de installatie genieten van je T-Mobile Thuis pakket. Één dezer dagen ontvang je netjes het installatiepakket per post. Mijn oprechte excuses dat je oplevering vertraging heeft opgelopen. Het einde is in zicht! Laat je ons weten hoe de installatie is verlopen? Bedankt voor je tomeloze geduld in deze.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.